Holmabåten Startet 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2009 Skal fornye Sunseeker'en med nye puter ute samt trekke om stoler og ny kalesje E det noen som har noen de kan anbefale? Sitér dette innlegget Link to post
o-hjelen Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 syr kalesje i bergen web side Sitér dette innlegget 77mod HANSVIK 14FOT 82mod Hortensnekka HB 620 83mod SUMMER FAMILY 27 FORD 2715 86mod PRINCESS DS 30 VOLVO PENTA 41 Link to post
JanB Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Zorba i Åsane. Ganske dyrt, men veldig bra. Spesielt på puter og den slags. Kan trygt anbefalast. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
880 Svart 20.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2009 Til putene kan jeg anbefaled denne sjappa: http://www.grovs.no/ Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Holmabåten Svart 20.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2009 Disse 3 visste eg om e det noen som vet om andre? Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 20.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2009 Må du komme deg ut å bygge bod i steden for å sitte her inne å drømme Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Tarsis Svart 20.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2009 Ikkje i Berken men alikevel: Bjoa Industrier i Ølen. Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 20.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2009 Hei. Du etterlyser flere og da kan jeg bare si med store bokstaver GRETE som driver FRITIDSØM i sandviken. En mer hyggelig og flink person skal du lete lenge etter. Hun syr puter og kalesje til en pris jeg var fornøyd med uten å sjekke med de mer kjente i BG. Annbefales på det sterkeste. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Ida Marie III Svart 20.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2009 Seilmaker..... gulesider....??? dukker opp de som er i bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.