edo Startet 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 21.Oktober.2009 Jeg kjøpte brukt båt av Scand for 2 år siden, i den forbindelse skulle de bytte en pute i lugaren (garantisak). Puten kom til Scand mitt i ferien min, jeg rakk ikke å hente den før de gikk konkurs, jeg trodde selvsagt puten var tapt for mitt vedkommende. Men idag ringte verksmesteren å lurte på om jeg fortsatt hadde båten, de hadde rydde opp og funnet min pute, jeg kunne bare komme å hente den dersom jeg ville ha den. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
68 GT Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 Ja!!Flott og se at finnes enkelte som har god gammeldags folkeskikk og servise innstilling Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
alfb Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 At servicen er bra der har jeg også erfart Jeg har ikke kjøpt båten hos dem, eller noe som helst forøvrig (enda). Har alikevel vært i kontakt med dem flere ganger med div spørsmål ect i forbindelse med montering av utstyr ol. Utrolig imøtekomende og service instilte folk det her Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 Service har vel aldri vært mangelvare hos Scand, økonomistyring er det litt verre med, ikke like god kontroll der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.