Lassesos Startet 22.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 22.Oktober.2009 Hei. I min K.vigggen er pumpetoalettet ødelagt, eller gåent.. Når jeg "pumper" skjer det INGENTING hvordan få fikset dette? mvh Lars G Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 22.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2009 Enten kjøper du et komplett nytt, eller så sparer du mange kroner og plukker at fra hverandre. Da ser du fort hva som ikke er OK. Dette selvfølgelig forutsatt at du allerede har sjekket at alle slanger inn og ut er åpne. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bartesam Svart 22.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2009 Får kjøpt ny komplett pumpe til de fleste toaletter, og jeg avanserte til elspyling i våres. Knakandes bra til en pris av 1,4 frognertiere Løp og kjøp Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
che Svart 22.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2009 Jeg kjøpte pakningssett til det minste Jacobsbo (hvis det er riktig navn). Fikk senere tips om at det å skifte pakninger ofte var en skikkelig dritt-jobb - bokstavelig talt. Byttet derfor pakningssettet og la imellom ca 500,- og fikk et flunka nytt toalett i stedet. Tok under 1 time å skifte hele greia. Sitér dette innlegget Link to post
Lassesos Svart 22.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2009 Dette må jeg i, veldig smart og bli medlem av dette forumet... Her får jeg jo alt slags tips!!! Topp... jeg kommer til og prøve paknings byttet først hvertfalll.. mvh Lars G Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 22.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2009 Moro å bæsje med elspyling Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Lassesos Svart 22.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2009 hehe. det il jeg tru!!! slippe den pumpingen!!! Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 22.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2009 (redigert) Jepp, sleit med dårlig pakkboks på håndpumpa, og konverterte til elspyling i våres. Ikke angret en bæsj en gang Redigert 22.Oktober.2009 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.