Jump to content

Chris Craft erfaringer?

Brizo

Recommended Posts

Hei.

Har en 25 Corsair, en av 3 stk som går i Sandefjord og sannsynligvis eneste med diesel. I sommer har den ikke blitt mye brukt, men har et stort smil om munnen hver gang jeg er ute med den. Til å være amerikaner er det gode sjøegenskaper, men de som sitter bak må regne med vannsprut hvis det er litt bølger. Med Volvo D4-210 så gjør den ca 37 knop på en god dag. Med V8 bensin tror jeg den gjør rundt 50.

MVH

Øivind

Den rustfrie fenderlista flyttet på seg og skadet gelcoaten mellom fenderlista og baugankeret. Kunne blitt mye verre. Det er Huseklepp Modellverksted i Tønsberg som skal fikse den. Han som lager Riviera 925 båtene. Dyktig kar. Skal kjøre den bort denne uka. Kald men frisk fornøyelse.

Må man alltid handle med hodet da? :giggle:

Den er ikke total ubruklig. Det er både toalett, sengeplass, kjøleskap, vask, osv.. Det de fleste båter har. Er hva man gjør det til. Vi har fått laget til en kalesje (aldri brukt) som gjør at man kan bruke den hvis det skulle bli dårlig vær.

Det viktigste er at jeg smiler fra øre til øre når jeg kjører den.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...