kringleira Startet 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Oktober.2009 Jepp, da er ny båt kjøpt inn. En nydelig Nimbus 26 Nova med en KAD 300 motor. 2004 modell med kun 160 timer på telleren. Måtte våren kommer fort... :) Sitér dette innlegget Link to post
Jack Sparrow Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Grattis den var fin ,måtte det bli mange sol dager neste år. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Råfin, med en solid motor. Grattis! mvh bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Brizo Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Gratulere så mye! Endelig en som har forstått det! Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Gratulerer med denne flotte båten Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
kringleira Svart 23.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Takk for det. Gleder meg villt til våren. Og til deg "My Tax", så måjeg si at Nimbus kvaliteten virker overbevisende! En nydelig båt i sjøen med masse uteplass, og ikke minst en grom motor :) Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Nydeligt undervanns skrog, med denne motoren vil det gå unna... Grattis Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Renita Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Hei, Grattis med flott båt :-) Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 gratulere med flott båt Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
Brizo Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Takk for det. Gleder meg villt til våren. Og til deg "My Tax", så måjeg si at Nimbus kvaliteten virker overbevisende! En nydelig båt i sjøen med masse uteplass, og ikke minst en grom motor :) Nå får jeg en ny Nimbus på reklamersjon til våren. Så da får vi se om kvaliteten er der. Får bare håpe på det! Sitér dette innlegget Link to post
tilsjos.no Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Gratulerer med nydelig båt Du kommer til å få mange fine turer med den! Sitér dette innlegget WWW.TILSJOS.NO Tips oss på: tips@tilsjos.no Link to post
chagall Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Endelig en som har forstått det! Det kommer faktisk mye bra fra Sverige også....... Gratulerer med flott båt. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Grattis med ny båt!ingenting som slår den følelsen! kansje vi treffes på sjøen i sommer... hvor i hordaland er det du har den liggende? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Hansi Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Gratulerer med en fin båt. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
kringleira Svart 23.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Grattis med ny båt!ingenting som slår den følelsen!kansje vi treffes på sjøen i sommer... hvor i hordaland er det du har den liggende? Den ligger i Bergen vest. Blir vel å farte rundt Hordaland og S&F i sommer. Så vi hilses kanskje på sjøen? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Gratulerer med flott båt, har kikket mye på både 26 og 29 Nova. Mne foreløpig er det blitt med minstemann, 19 Nova...... Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Snerten Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 Hei, jeg vurderer å kjøpe en Nimbus Nova 26 fra 2000 med over 1000 timer på en VP KAD 44 EDC, men med total overhaling i 2019 til ca Nkr. 30.000,- Den har DP alu propell, og lurer på om noenhar erfaringer med økt hastighet/lavere do forbruk med å skifte til Rustfri stålpropell, C4 eller C5 ?? Ok - hva vil det koste ? Mvh Jan-Erik Sverre, Bergen - som også søker det store kapellet akter (noen som har Mall nr ??) til denne båte.......vi har mye dårlig vær på Vestlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Snerten Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 Tørr jeg spørre hva du ga for din nye 26 fra 2004, evt hva jeg bør strekke meg til for de jeg vurderer ?? mvh JE Sverre Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 Tråden er 11 år gammel og TS som du stiller spørsmålet til har ikke vært logget inn på forum siden 2013. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Hedwig Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 Mouche skrev 24 minutter siden: Tråden er 11 år gammel og TS som du stiller spørsmålet til har ikke vært logget inn på forum siden 2013. Det du sier er at han ikke kan vente seg svar før utpå ettermiddagen i dag? :p Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 Ja, noe sånn! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
TrikkerN Lønning Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 Total overhaling for 30k, er ikke dette veldig billig ?? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 TrikkerN Lønning skrev for 4 timer siden: Total overhaling for 30k, er ikke dette veldig billig ?? Kan ikke være byttet mye deler ihvertfall... Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Windy37GM Svart 14.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2020 30' hørtes ut som storservcie, dvs justering av ventiler, kanskje en turbo, sink, reimer... Muligens en dynamo :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.