tofte2 Svart 10.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Hei! Har vært noen timer nede i båten for å skaffe meg litt oversikt i det elektriske "rotet".... instrumentpanelet er tatt ut for sandblåsing og lakkering, se bildet under. Her ser dere også at treverket trenger sårt å bli pusset og stelt litt med. Har også etter mye god hjelp i denne tråden konstatert at det er en AQ130 motor som sitter montert Blei litt happy at det var denne motoren!!! Båten sett forfra: Ellers så sjekket jeg oljenivået på drevet, og oppdaget at peilepinnen var knusk tørr. Sukk. Da blir det tur til byen for å handle olje. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 11.November.2009 Link til dette innlegget Svart 11.November.2009 Ellers så sjekket jeg oljenivået på drevet, og oppdaget at peilepinnen var knusk tørr. Sukk. Da blir det tur til byen for å handle olje. Skal være mineralsk motorolje, feks 10/40 Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
ukjent Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 nokon som trur de e håp for denne motoren her? og gear? motoren skal ha gått heilt innitl for nokon md sidan. truleg tenning. vatn i olje. står i ein 22 fotar eg skal kjøpe. noko idear om kva motor, gear som kan settast i som erstatning? billigast muligt? helst disel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.