Sakul Startet 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 23.Oktober.2009 Skal ha ny kalesje og trekke om putene . Har kvite puter og lysegrå kalesje idag. Putene vi har (skai) får lett flekker og jeg tenker at koksgrå puter gjerne ikke blir like synlig skitne? Kalesjen er jeg formøyd med men det er noe med at forandring fryder... Lite bilder å finne av mine ønsker. Har noen bilder og hadde det vært super Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 23.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2009 Jeg har lys grå kalesje, 2 stykker. Jeg synes de ser skitne ut...alltid...og vurderer kjøpe ny i mørkeblått. Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Kjetil1 Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Nye modellene til Nordkapp, (slik som den jeg får til våren) har svart kalesje og svart/grå puter. Ser tøft ut . Illustrasjonsbilde lånt fra Finn-annonse: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode..._-528165096.jpg Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
KaRsK Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 grått Nirox - vanntett . og lett å rengjøre tilsvarende alcantara ? som blir brukt i sofaer osv Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 Jeg har koksgrå kalesje fra jens sagen på en av båtene mine. Denne er jeg veldig fornøyd med i motsetning til den lyse jeg hadde tidligere. Bakdelen er at det blir noe mørkere innvendig med "svart" tak. Jordslag etc viser ikke, men måkedritt lyser opp som en stjerne på nattehimmelen! Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 grått Nirox - vanntett . og lett å rengjøre Ser nå (på interiøret) at jeg traff deg inne i Vågen for et par helger siden Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 24.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2009 stemmer nok det ja :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.