BMP Svart 27.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2009 Den opplysningen må da den som har levert motoren kunne fremsfaffe. Hvis ikke er det bare og koble løs returskangen og måle hvor mye som kommer i løpet av foreksempel 5 min med motoren på max turtall ubelastet og så legge til lit for det som motoren har brukt. Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 27.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2009 Hei jeg sente en mail til floscan for en tid tilbake og ble da henvist til en norsk importør ( wic a/s ) men det ser ut som om internett siden derses er fjernet ( konkurs ???? ) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 27.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2009 ...Jeg har en Yanmar 6 LYA-STP 340 HK............You need to find out the maximum circulation rate for the Feed Line, also known as the maximum fuel delivery rate from the lift pump to the engine.... Yanmaren har stor sirkulasjon av diesel - hvor forbruket gjerne er 10 prosent av sirkulert diesel. 340 hesteren kan ha sirkulasjon på omlag 600 l/timen. En forbruksmåler må måle tilført og returnert diesel, samt registrere temperatur på både tilført og returnert diesel. Jeg har i andre innlegg skrevet endel om Navmans dieselforbruksmåler. Sitér dette innlegget Link to post
ivestfold Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Jeg har funnet denne på nettet om temaet fremdeles er interessant... http://www.maretron.com/products/ffm100.php Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.