M/S AIOLOS Startet 25.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 25.Oktober.2009 Det tok ca. 10 minutter før moderator stengte spørsmålet mitt vedr. kostnad for skifte av pakninger. trodde det stod innen 30 minutter så kan jeg redigere, men det gjelder vel ikke for meg.Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Yanmar 66 hk trenger nye pakninger . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 25.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2009 Bytte av pakninger koster ikke all verden. Men en mekanikker med litt ansvarsfølelse nøyer seg neppe med det. Går utifra toppakning er med i beregningen og da blir det ofte plansliping av topp,sliping av ventilseter og ventiler, og justering. Dette fordi det ofte er nødvendig og da tar man med slike ting når toppen først er demontert. Bare pakningssett blir fort 2-3 tusen, så kommer jobben utenom.Da blir det fort 10 båtlapper og kanskje mer. Andre pakninger som bunnpanne ol, og steder hvor det ikke er særlig trykk, kan man ofte lage pakninger selv. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2009 trodde det stod innen 30 minutter så kan jeg redigere, men det gjelder vel ikke for meg.Samme regler gjelder for alle, se innlegg 9 her. Er du ikke fornøyd med dette svaret så ta det opp i det emnet jeg linket til. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 25.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Oktober.2009 Har ingen problemer med reglene men synes jeg hadde prøvd de fleste former. Og antydning til surmagethet skal jeg ha meg frabedt. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 25.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Oktober.2009 Er ikke verre enn at jeg takker for endring av tittel. Takk samtidig til HEGRA for et "bilde" av hva det muligens kommer på. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 25.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2009 Og antydning til surmagethet skal jeg ha meg frabedt. OK. Jeg tror jeg vet svaret, men nekter å gi deg det siden du er så innmari frekk mot Ingar Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
M/S AIOLOS Svart 26.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2009 Var jeg frekk,hm. Tror nok ikke det. Jeg har stor respekt for han og hans kompetanse. Det var vel et utslag av frustrasjon som jeg legger meg flat for hvis jeg har støtt noen, ber om tilgivelse i høye toner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.