nort2 Startet 27.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 27.Oktober.2009 Hei, Er det noen her som vet hva( eller hvor jeg kan finne det) trykket som innsprøytnings dysene åpner på? Har en 83 mod TAMD40 B motor som jeg har byttet dyse spisser på, men jeg vil sjekke dyse bilde og trykk før jeg monterer. På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 27.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2009 (redigert) 175kp/cm2 åpningstrykk ifølge workshop manual. 183-192 Adjusting pressure new spring. Manual gjelder for md, tmd og tamd40, og er publisert i 1981. Redigert 27.Oktober.2009 av Gullfisk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nort2 Svart 28.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2009 Hjertelig takk Gullfisk, Sjekket dysene, og trykket er riktig. Monterte igjen å nå går den som en klokke, ikke noe røyk heller. Bare avfetting og lakking igjen nå så er den klar for konservering. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 28.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2009 Sånn av nyskjerrighet, hva kostet det å få nye spisser på? Sitér dette innlegget Link to post
nort2 Svart 28.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2009 Hei, Jeg betalte 140 pr spiss, men vet at dette er selv kost for butikken jeg kjøpte de i. Tror prisen er ca 240 for spisser kjøpt hos mekonomen, mens bestiller man dem via volvo penta forhandler kan prisen fort komme opp i 6-700 kr pr spiss. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.