quantumduck Startet 28.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2009 Hvor sjekker jeg heftelser på båt som er registrert i skipsregistret. Finner kun link for sjekk av heftelser på motorvogn på brreg.no Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 28.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2009 Søk opp båten på www.nis-nor.no så skal det stå der. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
quantumduck Svart 28.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2009 Så hvis den ikke har noe MORTGAGE så er den heftelsesfri antar jeg. Hva betyr BILL OF SALE, er det bare vanlig oppføring av eierskapet? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 28.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2009 (redigert) Mortgage er heftelse i denne sammenhengen Bill of sale er en vanlig salgskontrakt rett og slett.. Redigert 28.Oktober.2009 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
quantumduck Svart 28.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2009 Dette ser bra ut, takker og bukker :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.