Lara Croft Startet 28.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2009 Er på leting etter informasjon om båtmerket "robur", så langt har jeg funnet ut at båtene ble produsert i holland på 60 tallet, den båten jeg spesielt ønsker informasjon om er en robur 1000. Så vidt jeg vet ble de privatimportert i Egersunds området. All informasjon vil være til stor hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 28.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2009 Robur ble produsert i alle fall engang på 80 tallet. Var "drømmebåten" på den tiden. Skal sjekke "arkivet" tror det ligger orginalbrosjyre der, vis den ikke forsvant under flyttesjau for 5 år siden..... Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 28.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2009 Bilde av en Robur, men ikke modellen du etterspør: http://www.boat-insurances.net/marina-lank...ur-117-m11.html mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.