Jump to content

Edit History

godthaab-

godthaab-

Takker for hyggelige tilbakemeldinger og oppmuntrende ord alle sammen:thumbsup:

Gleder meg til ordentlig tur ut ælva på en skikkelig testtur selv Fjord! Kanskje ser du oss gli forbi huset ditt en en fin vårdag neste år! :)

Nero II, takk for fine ord! Ja det ble litt jobb med alt bak der, flyndra er bygd massiv tvers igjennom.

Fikk hjelp av en kompis som er jernbinder til å bøye til å binde opp armeringa. 

Eivind, godt gjort å orke lese hele forrige innlegg om ikke hele tråden! :giggle: Hyggelig å høre!

Hulda: Jeg gir aldri opp, går bare litt sent i perioder! :yesnod:

godthaab-

godthaab-

Takker for hyggelige tilbakemeldinger og oppmuntrende ord alle sammen:thumbsup:

Gleder meg til ordentlig tur ut ælva på en skikkelig testtur selv Fjord! Kanskje ser du oss gli forbi huset ditt en en fin vårdag neste år! :)

Nero II, takk for fine ord! Ja det ble litt jobb med alt bak der, flyndra er bygd massiv tvers igjennom.

Eivind, godt gjort å orke lese hele forrige innlegg om ikke hele tråden! :giggle: Hyggelig å høre!

godthaab-

godthaab-

20747666_10154914203706482_2001299858_o.jpg.a4ac3e34f9a70d6f4aa5e0aeaff60cf9.jpgTakker for hyggelige tilbakemeldinger og oppmuntrende ord alle sammen:thumbsup:

• Create New...