mateco Startet 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2009 Iflg. Brunsvika-nytt har noen dykkere funnet en sunket sjark på 16 m dyp inne i Gløsvågen i Kristiansund. Er det noen her inne som kanskje kjenner til denne båten? Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
SeaRaymond Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Flotte bilder, og så "inntakt" Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Hentet fra siden: Trond Åge Roksvåg er nede på 16 meter bare med lungene for å ta en titt på sjarken Imponerende... Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 30.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Er det noen som, utifra bildene, har en formening om hvor lenge den kan ha ligget slik?? Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
tomeriks Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 hva er det som er så imponerende med det?? Rekorder innen fridykking hentet fra Wikipedia.. Statisk Apnea [1] kvinner: Natalia Molchanova (Russland), 8m00s menn: Stéphane Mifsud (Frankrike), 11m35s Dynamisk Apnea [2] kvinner: Natalia Molchanova (Russland), 200 meter menn: Dave Mullins (New Zealand), 244 meter Dynamisk Apnea, uten finner [3] kvinner: Natalia Molchanova (Russland), 149 meter menn: Stig Severinsen (Danmark), 186 meter Konstant Vekt [4] kvinner: Sara Campbell (Storbritannia), -90 meter menn: Herbert Nitsch (Østerrike), -111 meter Konstant Vekt, uten finner [5] kvinner: Sara Campbell (Storbritannia), -56 meter menn: William Trubridge (New Zealand), -83 meter Fri Immersion [6] kvinner: Sara Campbell (Storbritannia), -81 meter menn: Martin Štěpánek (Tsjekkia), -106 meter Variabel Vekt [7] kvinner: Tanya Streeter (Caymanøyene), -122 meter menn: Carlos Coste (Venezuela), -140 meter Åpen klasse [8] kvinner: Tanya Streeter (Caymanøyene), -160 meter menn: Herbert Nitsch (Østerrike), -214 meter Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 30.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 hva er det som er så imponerende med det?? Rekorder innen fridykking hentet fra Wikipedia.. Det kan så være, men så omhandler denne tråden noe annet enn verdens rekorder i fridykking! Forøvrig synes jeg selv at 16 meter er imponerende for fridykking å være. Er sikkert på at jeg personlig aldri ville nådd 3 meter og overlevd (desverre er jeg en storrøyker)!! Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
tomeriks Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 ok.. Jeg fridykker endel, og med litt trening så er dyp på 15 meter ikke veldig krevende. Alt handler om pusteteknikk.. Verdensrekordene er for å illustrere hva jeg mener er imponerende , eller dumdristig Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 Siden denne tråden nå handler om fridykking, er teorien at sjarkens eier er fridykker og har funnet en alternativ båtplass? Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 30.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 hva er det som er så imponerende med det?? For en vanlig mann i gata... jo vil si at det er imponerende... Men utrolig nok fant jeg engang en snutt på Youtube der noen bevisst senka en tresnekke med motoren i gang... så det kan nok være et tilfelle der man har gitt opp hele greia og senka den for å slippe kostnader for å bli kvitt det.... ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.