Enzo Startet 2.November.2009 Link til dette innlegget Startet 2.November.2009 Sitter og leser på noen sikkerhetsgreier til båt her og får opp at det er påkrevd med følgende. Securely fitted taut double lifelines around the entire deck and Jackstays along port and starboard side decks Er ikke jackstays og lifeline det samme ? Sitér dette innlegget Link to post
Zhik Svart 2.November.2009 Link til dette innlegget Svart 2.November.2009 I denne sammenheng tror jeg lifelines betyr rekkewire. Jackstay er webbingen vi har fra cocpiten til baugen på begge sider, og som vi setter fester den personlige sikkerhetslinen i. Sitér dette innlegget www.SailTuv.no Link to post
Enzo Svart 2.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2009 Ahh det kan vær rekkevirene ja , jackstays vet jeg jo hva er da jeg har det selv men jeg begynte å lure litt her Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.