Ramin87 Startet 3.November.2009 Link til dette innlegget Startet 3.November.2009 Etter å ha sjekket ymse tråder på nettet, tok jeg sjansen på å ta kalesjevasken selv ifjor. Brukte grønnsåpe, men oppdaget etter tørking av plastvinduene på kalensjen hadde fått flekker av et grå-hvitt materiale som ikke lot seg tørke av. Noen som vet hva dette er og hva som skåntsomt kan fjerne det? White-sprit? Sitér dette innlegget Link to post
scand27 Svart 3.November.2009 Link til dette innlegget Svart 3.November.2009 Poler vinduet med vanlig voks som du bruker på bil/båt. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.November.2009 Link til dette innlegget Svart 3.November.2009 Lampeolje pleier å fungere greit. Eventuelt symaskinsolje, som jeg har sett enkelte anbefaler. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Finn Erik Svart 3.November.2009 Link til dette innlegget Svart 3.November.2009 Vaselinolje har jeg hørt at er tingen......SeaJet 75 kr flaska.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.