GøyPåHavet Startet 3.November.2009 Del på Facebook Startet 3.November.2009 Hei da vurderer jeg og kjøpe en Honda 9,9 four stroke. Det står i annonsen at det er en 1999 modell. Den koster 8.000 med bateri, el start og flexistyring. Er dette dyrt eller billig? Noen som har erfaring med denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 5.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2009 Glad for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
AntonsenPerformance Svart 5.November.2009 Del på Facebook Svart 5.November.2009 (redigert) Tror dette skal være gode motorer. Prisen hørtes heller ikke så gale ut synes nå jeg! Har en Yamaha 9,9 til salgs i profilteksten min om det skulle være interessant, dog 2-takt, men sprek er den! Prutbar! Redigert 5.November.2009 av AntonsenPerformance (see edit history) Sitér dette innlegget Robin H. Antonsen, 15 år. Båtracing i klasse T250 rundbane, 2009. V-25, 2010. Sponsorer søkes! www.AntonsenPerformance.tk ----------------------------------------- Seaflyer og Yamaha 9,9FMH (Selges) Winrace MK9 og Mercury 25/30 Link to post
roesok Svart 5.November.2009 Del på Facebook Svart 5.November.2009 Hei da vurderer jeg og kjøpe en Honda 9,9 four stroke. Det står i annonsen at det er en 1999 modell. Skal være gode motorer dette. Det er vel den sølvfargede typen og ikke "gamletypen"? Sjekk uansett nøyere om årsmodell er riktig, har vært en del surr med det. Men det viktigste er å sjekke motorens stand. Får et godt inntrykk visuelt, en 10 år gammel motor kan både se ut som ny og være nedsarvet. Det beste er å få en mekaniker/forhandler til å se over. Er dette i Ålesund? Vet ikke om det er Honda-forhandler i Ålesund men det er i alle fall i Ulsteinvik og Molde. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
GøyPåHavet Svart 9.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2009 Syntes dessverre den Yamahaen du har til salg var litt for dyr i forhold til alder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.