JonTerje Startet 4.November.2009 Link til dette innlegget Startet 4.November.2009 Fikk et par flotte svar i går angående muligheten til å få motordata inn på plotterbilde. men vet noen hvor en slik kabel/interface kan skaffes? Sitér dette innlegget Link to post
Mox1 Svart 4.November.2009 Link til dette innlegget Svart 4.November.2009 Hei. Har handlet endel på www.tigergps.com, aldri noe tull... De har kablen til Suzuki 'In stock'. Kabel Anbefaler også en Memory Module EP-85R for lagring av drivstofforbruk (gir mulighet for trip fuel, season fuel, fuel remaining) og et Lowrance LMF-400 instrument. Mox Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 4.November.2009 Link til dette innlegget Svart 4.November.2009 er motoren ny iår? dette hørtes intersangt ut vilken suzuki motor har du og års model? jeg har 115 hk 2006 mod. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Mox1 Svart 4.November.2009 Link til dette innlegget Svart 4.November.2009 2006 mod skal ha NMEA2000 utgang, men de forandret visst 'kontakten' på motoren fra 2008 modellene, er usikker på om det er de før eller etter 2008 som må ha en overgang. Holder meg til e-tec, der er det bare én type kabel Se bilder : Du finner mer om Suzuki NMEA2000 interface her Mox Sitér dette innlegget Link to post
JonTerje Svart 5.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Supert! Tusen takk for tilbakemeldinger. Ja, det er en helt ny 175hk Suzuki. Har faktisk ikke fått den montert enda. Jeg var i Tønsberg sist helg og kjøpte ny båt, en helt ny Saver 650 Cabin Sport. Den er ikke levert i Norge med så stor motor før, så det blir spennende å se. Sitér dette innlegget Link to post
Stuttkjukken Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Hei Felleskjøpet på Åndalsnes har interface kabel på lager og de kan i tillegg fortelle deg hvordan du bygger om kabelen så den passer rett på motoren. På 08 og opp er det beregnet at interfacen koples på bak instrumentene. Hvis du bygger om kabelen, er det bare og kople den rett på motoren og instrumentene vil fortsatt virke fullt ut. Har gjort det selv på min Suzuki 225 og det virker som gull, det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.