Felicia Startet 4.November.2009 Del på Facebook Startet 4.November.2009 Er det noen som vet avstanden mellom Bergen og Tønsberg sjøveien? Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Har ikke kartet foran meg så antall nm vet leg ikke, men.....for meg i en seilbåt vil det si....ca en uke med litt +og - Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Langs skipsleden er det 331 nautisk mil. Du finner en distansetabell for norskekysten på denne siden. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Bøljan Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Bomma ikke helt da Sitér dette innlegget Link to post
ÅtteGlass Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Nei, du var ganske presis... Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
Bøljan Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Takk! Men så har jeg ikke lært " Båtliv og seiling" av hvem som helst heller. "Mattis på Børsholmen" Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Den desidert beste "Mentor og instruktør" for oss unggutter med litt eksta krutt i blodet på 50-60 og 70 tallet som ville noe annet! Seiling ble en lidenskap! sorry dette ble litt OT men sånn er det bare når ting vekkes Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 5.November.2009 Del på Facebook Svart 5.November.2009 Her er en distansemåler og her er en. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.