Explorer Startet 5.November.2009 Link til dette innlegget Startet 5.November.2009 Lurer litt på å kjøpe en bavaria 330 sport. 2001 mod med 400 timer på mercruiser motorene. Noen som har noen tips her om hva jeg burde kikke etter når jeg skal avgårde for å se på båten? Er det noen feil eller mangler som er gjengangere på disse båtene? Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Sjekk nøye etter korruderte saker, de er fæle til og ikke bruke rustfri/syrefaste ting. sjekk tømmeventil til dass den setter seg fast. Baupropellen er altfor liten på endel av båtene. hilsen Morten. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Explorer Svart 5.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Ok, takk for det. Har hørt rykter om at skapdører i innredningen nesten bare er papp og at dørene omtrent detter av i litt sjø, samt at fordekket er så dårlig avstivet at det svikter mye når man går på det. Personlig har jeg vanskelig for å tro at det som er brukt i bavarian er så mye dårligere enn i andre båter. Noen som vet noe om det eller er det bare typisk bryggesnakk tro? Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Og pass på halm i putene siden disse er bygd på landsbygda Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Explorer Svart 5.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 ha ha, du er så funny Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Alltid gøy og kødde meg deg. . men hadde hvert intresant om noen bav eiere kan komme med tips Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Ribtjenester Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Har ikke merket noe til det på min ihvertfal, men den er jo nyere. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Thorlyn Svart 5.November.2009 Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Men fra spøk til revolver så har vel båtpressen sagt at bav motorbåter har blitt bedre med årene og at de første var av variende kvalitet. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Explorer Svart 5.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2009 Fant denne testen på nett og de skriver jo mye godt om den da. http://www.modernboating.com.au/boat_tests...varia-330-Sport Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.