OT-flyktning Startet 7.November.2009 Link til dette innlegget Startet 7.November.2009 Sent ute, og opplegget endres noe i år, men kalender skal det bli iår også! Prinsipielle forskjellen, enn om knapt synlig, er at overskuddet ikke går til baatplassen men til et godt formål som vi kan ta en poll på litt senere. NSSR, Sjøspeiderne, ... kommer kanskje flere foreslag etterhvert. Årsaken er jo at bp om en stund vil innføre reklame-finansering, og da skal vi ikke ha annen type finansering. Utsendelsen kommer kanskje heller ikke til å skje fortløpende, siden jeg ikke lenger har tilgang til copyshop med utstyr rett utenfor døren. Ellers alt som før (tror jeg i skrivene stund) med bildeutvalg og mer info - ikke minst hvordan bestillingen gjøres - finnes på kalendersiden og i de andre trådene som finnes linker til på kalendersiden. Prisen blir også uforandret iår. Da begynner vi med forslag til bilder når jeg låser opp tråden. Bildene som legges inn i denne tråden må være tilgjengelig i høyoppløselig kvalitet, i landskapsformat, og sendes meg på epost når bildet endelig er valgt - jeg sier ifra. P.S. Pristabellen på kalendersiden er f t i ustand. Det jobbes med saken. Midlertidig rettet. ----------------------------------------------------------- Mottakskandidatlisten - oppdateres fortløpende: NSSR Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Bilder fra vårsesongen - mars, april, mai: #21 #29 Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Sommerbilder - juni, juli, august: #18 Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Høstbilder - september, oktober, november: #20 #28 #32 #? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 Vinterbilder - desember, januar, februar: #20 #22 #31 #34 Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 8.November.2009 Link til dette innlegget Svart 8.November.2009 (redigert) Alle er juli 2009 2 på tur :-) 2 på tur 2 Båtrace i Arendal Den var såååå stor, helt sant! Risør sommeren 2009 Brødrene Solberg konkurrerer! mvh Bavaria32sport Redigert 8.November.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
mhemil Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Julikveld i fine farger og roen har senket seg. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 En ny vri, hva med å bruke bildene fra Baatplassen-konvoien 2008? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 9.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 De som har tatt bilder fra konvoien kan jo legge de inn her. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 9.November.2009 Link til dette innlegget Svart 9.November.2009 Lettmatros Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Legger inn noen bilder her jeg også! KUA Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Får vel bidra litt, Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
tom-ass Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Her er mine bidrag i år: Denne flotte sto i Drøbak: Hankø: Strømstangen fyr: Fra en hage på Koster: Her fra en "bergning" på Storsjøen: MVH Tom-ass Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Lars H. Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Mini baatplassen.no treff i Skärhamn Sverige i august for dyr og folk. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Valianto Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Juli utenfor tordenskjoldsbukta(beste jeg fikk til med mobilkamera i over 20 knops fart) Skjærhalden i Påsken 09 Blåser i Skjærhaldsfjorden( Juli ) Sitér dette innlegget Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
ezach Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Her er noen bidrag Uvanlig stille hav på Helgeland, juli 2009 Stille før stormen, Missingene juni 2009 Sommerkveld på Østre Bolærne, juni 2009 Sommer-Norge på sitt beste, Ytre Oslofjord juni 2009 Håper ett av disse kan bidra til noen ekstra kroner til en organisasjon som fortjener det! Sitér dette innlegget Link to post
Chiba Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Telemarkskanalen i august Morgenstund i Kragerø. Også i august "Borgen" i september Horten gjestehavn i oktober Hilsen Chiba Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 St.Hans Fedafjorden Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
mor Amica Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Her kommer noen bidrag fra Namdalen (og et fra Helgeland) Seierstad småbåthavn 03. januar 2009. Kaffepause drivende i sjøen like sør for Sandnessjøen 1. mai 2009 kl 22.00. Rørvik småbåthavn 14.juni 2009. Kyststevne på Brakstad juli 2009. Kyststevne på Brakstad juli 2009. Seilregatta uten vind på Brakstad juli 2009. 08.november 2009 Namsos småbåthavn. Har selvfølgelig masse bilder fra sommeren, men det er det nok flere som har. Når vi er ute på vinteren er det som oftest mørkt når vi kommer til havn, og ute på sjøen er det lite båttrafikk og mest himmel og hav å se, og det blir liksom litt ensformig. Skal prøve å bli litt flinkere til å få tatt høst og vinterbilder også. Sesongen er jo ikke over ennå for vårt vedkommende så kanskje........ mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Astor Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 (redigert) Mine favoritter er: Vinter i havna. Julestemning. Isen skal vekk før påske. Vinter i havna. Isfisker staker seg ut i råka. Konvoibaggen skifter båt midt ute på Breiangen. St.Hans-feiring ved Vakersholmene. St.Hans-feiring i Sandefjord. Redigert 12.November.2009 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Intruder Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Fedje en fin sommer kveld... Sognefjorden fra en fin side: Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Herbern Marina i februar 2009 Ankret opp ved Håøya i mars 2009 Maritim museum Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
roesok Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Bonita I Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Sognefjorden fra en fin side: Intruder På vei inn til Finnebotten ?? Var der i 2008 på "Finneblues" - må bare oppleves ! Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Bonita I Svart 13.November.2009 Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 (redigert) Dine bilder: [Vis alfabetisk] .... og har enda ikke skjønt hvordan en får bildet vist, .... - men noen hjelper gjerne (og forteller meg etter hver ) ?? Redigert 14.November.2009 av trikola (see edit history) Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.