Jump to content

Ny seilbåt får helårsbruk i kalt klima.

BMP

Recommended Posts

Kunne dette vært noe ?

Definitivt, særlig van der Stadt som ligger på Samoa. Generelt når det gjelder aluminiumsbåter, så må man naturligvis gå dem etter i sømmene (bolstavelig talt) før man kjøper. Jeg tenker spesielt på galvanisk/elektrotæring. Båtene blir sikkert bygget med sant to-polet anlegg. Men man bør forsikre seg om at det ikke har blitt foretatt ukvalifiserte modifikasjoner.

5729043318.jpg

Slett ingen dum sak denne.... har sansen for planløsningen på Arcona 40DS .. og prisen er vel ikke så mye å si på...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Selv har jeg ikke problem med å se meg selv i en DS med årene, Moody 45 DS og hvis jeg av uforklarlige grunner da ikke lenger må se på kontoen før jeg handler... Moody 62 DS

Sikkert veldig smart å selge Hanse til dobbel pris med Moody klistermerke på skutesiden. Til å gjøre disse båtene i stand til helårsbruk i kalt klima kan man hvertfall klistre en Hanse til i prisen.

• 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...