SRC31 Startet 9.November.2009 Link til dette innlegget Startet 9.November.2009 Jeg har en 30 år gammel mahogny vindsjerm som er råtten der en antenne har vært montert. Der må jeg sjøte inn et friskt stykke. Har fått med meg at epoxy lim er tingen for dette, er det noe spesiellt merke eget for dette? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Dersom det er relativt lite som trengs ville jeg satset på tube-epoxy, men ikke av den hurtigherdende typen. Husk god rengjøring og avfetting. Rengjør fugene med aceton før liming. Noen foreskriver primer, men jeg har hittil hatt gode resultater uten (i ren uvitenhet). Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
SRC31 Svart 10.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Takk for svar, er bare en liten del på 5X5 cm som må byttes, så jeg satser på tuber. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.