Jump to content

Ege Yacths - noen som kjenner disse båtene?

bjoris

Recommended Posts

Nei, vet ikke noe om disse båtene. Hørte bare om en som muligens skulle ned å hente i Hellas eller deromkring så ble jeg nyskjerrig selvsagt... Selv ville jeg nok valgt noe mer kurrant sett med norske øyne, både mtp forhandler og 2. håndsverdi, men det skulle være mye å spare på henting så det er klart er prisen rett kan en jo leve med å måtte håndere både reklamasjoner og selge billig når den dagen kommer... Når det er sagt er det jo veldig bra at ikke alle skal seile rundt i Bavaria, Hanse, Jenneau og Beneteau...

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Jeg har vært ombord i begge modellene på båtmesse.

Førsteinntrykket mitt var at de ligger langt etter de nordiske DS båtene i finish, noe som er naturlig til den prisen.

I tillegg reagerte jeg på "lav laste-evne". ( Årsaken til det var kanskje at Nordship båtene lå side om side med Ege Yacht på messa )

Jeg vet ingenting om seilegenskaper....

Redigert av sydspissen (see edit history)

Jeg er i dialog med Ege Yat om en DS 40, skal en tur til Istanbul i løpet av vinteren for å sjekke den nærmere ut.... Kommer tilbake med bilder etter at jeg har vært der... men det blir neppe før utpå nyåret engang.. Veiledende pris på 40DS er 136 kEuro pluss frakt og moms.. Ser den selges av forhandler i Nederland for rundt 170-180kEuro inklussive

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...