Muffe Startet 10.November.2009 Link til dette innlegget Startet 10.November.2009 Hei Har tatt opp båten for vinteren nå og ser at propellerne har fått endel gro på seg. Er ikke rur og ser nesten ut som rust ( men det er ikke det) Lurer på om noen har noen gode tips til å få propellerne rene og blanke igjen. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Jeg har stålpropeller på min båt, jeg brukte 30% saltsyre. De ble veldig fine etterpå. Men husk verneutstyr, dette er ekstremt etsende, bruk mye vann til å skylle rent etterpå. Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Polarn Svart 10.November.2009 Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 (redigert) Fikk tips om å polere de med vinkelsliper og fineste polerskiven fra BT. Ble ganske bra. Så er det jo bare å pusse med våtpapir og avslutte med polering om du vil ha den høyglans. Her er linken https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=61323 Redigert 10.November.2009 av POLARN (see edit history) Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.