Windy 22 HC Startet 11.November.2009 Link til dette innlegget Startet 11.November.2009 Hei til alle. Jeg har en Windy 22 HC fra 74. Jeg har bygd om og flyttet toalettet fra forpiggen i salongen til der pentry sto tidligere. Mye mer praktisk enn å ha toalettet under sengen/sofaen Det jeg lurer på nå er å evt. bygge det inn så det blir et eget toalettrom. På senere modeller er dette på styrbord side. Skulle gjerne hatt målene på original toalettrommet. Håper noen kan bidra her. På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
josefsen Svart 11.November.2009 Link til dette innlegget Svart 11.November.2009 Se www.windyklubben.com så finner du nok noe Sitér dette innlegget Windy 22 Sport, 350 Mag mpi www.ulyd.net Link to post
Windy 22 HC Svart 12.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Kikket på Windyklubben, men fant ikke mål der. Får prøve å poste et innlegg der også. Hvis noen på BP har en Windy 22 HC med toalettrom er jeg takknemlig om de kunne tatt mål av det. Sitér dette innlegget Link to post
GEHU Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Jeg har og en 22HC som toalettet er flyttet til der som pentry var,med dør foran og lokk oppå.Jeg konkluderte med at å bygge det helt inn tok altfor stor plass i cabinen.Etter som jeg har forstått var det 24Hc som fikk eget toalettrom på styrbord side ikke 22en.Har ikke noen mål på toalettet mitt akkkurat nå, men det kan jeg evt legge inn senere hvist interressant.Holder akkurat på å avlutte et stort prosjekt m bytte av dørk og underramme ute.Samt bygging av helt ny innredning ute.Så jeg kjenner denne båten ganske så godt,det er med stort vemod at den skal selges til våren pga akutt 5 fot syke! (ny båt er allerede kommet i hus).Nå når den blir så fin.Bedre sjøbåt en windyen skal du lete lenge etter. Sitér dette innlegget Link to post
Windy 22 HC Svart 12.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Takk for svaret GEHU. Er vel egentlig inne på det samme. Tar mye plass. Vil også stjele noe av sengeplassen så det får heller være. Ellers så er jo som du sier dette en utrolig fin båt. Ikke mange båter i samme størelse som kan by på samme plass og muligheter. Jeg har blitt bitt av fotsyken flere ganger men heldigvis (for lommeboka) blitt kurert. Drømmen er Windy 27 CC eller Coronet Oceanfarer 32. Nå vinner jeg jo snart i Lotto sa da løser jo det seg også Hvilken årsmodell har du? Motor osv? Sitér dette innlegget Link to post
GEHU Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Min er 78 mod.Det var opprinnelig en V8 bensin i når jeg kjøpte den for 7 år siden.Jeg bygget den om til diesel etter et par år,så satt jeg inn en nyoverhalt AQAD40B m 290DP.Det ble en ganske omfattende ombygging den gangen.Med støping av nye bunnstokker, og flytting av motorromskott for å få plass.Skal se om jeg får lagt inn et par bilder fra monteringen. Se det ja der ble det bilder også gitt. Sitér dette innlegget Link to post
Windy 22 HC Svart 13.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2009 Så flott ut det. Ser at det har vært et aldrig så lite prosjekt ja. Har selv en Mercruiser V8 5 liter på 220 hk. Er en 98 modell så den får stå. Bruker båten primært til kosekjøring, sjelden langtur og båtferie. Har du flere bilder etterhvert hadde det vært flott. Alltid stas og se hvordan andre har det ombord. Ulike patenter m.m. Skal prøve å ta noen bilder neste gang jeg er i min. Står under pressening nå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.