Jump to content

Er det noen som har koblingsskjema for tankmåler til Bayliner?

trikkern

Recommended Posts

Hei, Baylinereiere!

Er det noen som kan trylle fram et koblingsskjema for Bayliner drivstofftankmåler? (Er 1991-modell, men Bayliner har brukt denne typen i mange år = stang med korkflottør). Det er ikke fabrikkmerke på selve føleren som sitter på toppen av tanken. Den har kun to tilkoblinger. Den ene er jordet. (Jeg måler en foranderlig ohmsk verdi mellom disse når jeg beveger flottøren for hånd, men får ikke måleverdi når den står montert.

Det er heller ikke fabrikkmerke på instrumentet, som har tre tilkoblinger merket 1 - 2 - 3.

Jeg har koblet slik jeg mener den skal, men får ikke utslag på instrumentet.

Må vel kjøpe ny!

Hei igjen!

Ja da har jeg pella fra hverandre giveren, og det er desverre tært i stykker inni der. Så jeg må nok spandere ny. Selve motstanden var intakt så jeg fikk målt denne, og den lå mellom 28 og 280 Ohm. Så kvart tank på 137,8 høres ikke så gæli ut, for flottøren er sikkert ikke lineær i bevegelsen.

Østkyst Hustler, jeg kan sende en IM med e-postadressa mi. Da skulle det gå greit med PDF-fil.

Takker så mye for hjelpa.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...