Jump to content

Ny Bavaria 38 Sport

mhemil

Recommended Posts

Takker for det, alle foreløpig har jeg båt så det fikser vi.

Desuten må vi få satt igang flere kjeltringer i sving så Thomas får mer og gjøre, da får ikke han tid til og bruke skuta og jeg kan låne:-)

Kan du ikke dele da Svenning, trudde vi var venner jeg :giggle::lipseal:

He he ekke galt at båt er det eneste jeg bekymrer meg for, allt annet er jo i orden.

Sixpacen jobber jeg med, men det er mange lag med fett som må av først :lol:

Og i båten til Jacobsen er det vel bare brennevin det er plass til, for isbitmaskin har han jo.... eller...?

Hilsen Morten

www.ribtjenester.no

For min del driter jeg i hva folk mener om mitt båtvalg og sitt eget båtvalg. Dog ber jeg meg forbehold retten å ikke alltid bli fortalt av Bavaria eiere at de alltid mener at de har gjort verdens smarteste valg - for det driter jeg rett og slett.

. Så fint for deg. Det er jo ikke hans feil at du ikke har råd til skikkelig båt og at du faktisk må prioritere penger i stedet for både å ha skikkelig båt og penger til overs til andre ting :wink:

Her har vi Bitteliten i et nøtteskall. Han mener han er i posisjon til å "mene" og "ytre seg" og nedverdige andres valg, men han "forbeholder seg retten til" at han ikke blir plaget av mindrevergie båteiere som har valgt Bavaria og som er kjempefornøyd med det. Bavaria er selvfølgelig det smarteste valget for dem! Det er jo derfor de har kjøpt den. Og hvis du skal forbeholde deg retten til at Bavaria-eiere ikke skal plage deg, ja så må du slutte å spy ut så masse dritt, hver gang Bavaribåtene blir debattert! Hvis du ikke deltar i bavariadebattene, så kan du påberope deg "retten til" å ikke bli plaget av Bavariaeiere. Du sier jo også at en Bavaria ikke er en skikkelig båt! Så "påberoper du deg retten til"!!

Noen halvfeite pappagutter har problemer med å se sine begrensinger.

Har selv kritisert deg og dine båtvalg mange ganger, men det har kun vært etter at du har spydd ut din galle og nedverdigheter overfor andres valg. Tviler på at du trenger å henge opp skilt på fenderene dine for at du skal få vist din "fortreffelige" båt. Jeg er ikke imponert.

Det er blodharry med etasjebåt med 80-talls look

heia benna - heia.

Jeg gidder ikke å irritere meg over deg - hverken nå eller i fremtiden. Finn deg en annen å leke med.

Det jeg kommenterer er alle de Bavaria eierne som UOPPFORDRET må -bare må - fortelle meg at de har gjort verdens beste kjøp. Jeg forstår at det kan være vanskelig å forstå - og av en eller annen grunn er jeg ikke overrasket over at nettopp du så en liten mulighet til å skrive så vakkert som bare du kan.

Klart vi skal ha det koselig Morten. Det har vi jo alltid. Klemmen sender jeg her :yesnod: til deg og bikkja di altså

Fru Jacobsen - det er bare å innse - vi er harry pappagutter begge to som har både båt og bil kjøpt for pappas penger.

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Heldig jeg som kjøper båt for egne penger. Da er jeg jo ikke pappagutt, skjønner jeg, skjønt de kiloene som var borte delvis er tilbake.... :wink: Så får jeg leve med at hva jeg har råd til varierer over tid. Nå er det bedre enn det var. Tidligere har det vær bedre enn det har vært....

Og ikke har jeg veranda heller, så da er jeg vel ikke harry, eller :wink:

Tør jeg si at jeg synes mange av Bavariaene er fine, selv om det ikke er mitt båtvalg?

Vi sees til våren, når isen har sluppet taket. Du treffer meg helst i Kragerøskjærgården eller i Oslofjorden. Båten er hvit og båtplassen-vimpelen på plass :flag:

Redigert av KOB (see edit history)

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Ja, nå ser det ut til at Bitteliten er tilbake i et seriøst modus. Håper for fremtiden noen av dere andre også kan rettleie og korrigere han når han får sine tak. Syntes dere har vist alt for mye unfallenhet og latt han få stikke sine nåler som det har passet han uten å bli irettesatt. Det har stort sett vært meg som har måtte korrigere. Når det er sagt, så er det selvfølgelig lov å mene at en selv ikke syntes noe om en båt (f.eks Bavaria), xxx xåx xxx xåx xxxx xxx xx xxxxxx, xå xxxxxx xxx xx xxxxxxx å xxxxxx xxx

Men det er forskjell på å si f.eks: "Bavaria motorbåtene er ikke etter min smak, fordi......." (selvfølgelig helt greit)

Og: "Bavaria motorbåter er ikke en skikkelig båt" (Useriøst og tåpelig)

Kommentar fra moderatorUakseptabel personkarakteristikk slettet.

Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden.

Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt.

Benna, du er rett og slett litt skjønn :smiley: Du bekrefter så inderlig godt akkurat det jeg beskriver over. Det virker som om du ikke klarer å akseptere at jeg er uenig med deg uten at du kommer med kraftige personangrep. :smiley:

Ikke får du med det utgangspunktet for diskusjonen jeg og Morten hadde heller. Vi diskuterte hvorfor Bavaria diskusjoner blir dumme. Det forsøkte jeg å gi mitt syn på. Så slang Morten litt med leppa i forhold til naboen som hadde brukt dobbelt så mye på like stor båt - også slang jeg med leppa om "skikkelig båt" etterfulgt at :wink: som i min verden betyr at innlegget er ironi (det smileyet var bedre før da det ikke var animert)

Agnet var da tydeligvis lagt ut for de som lett lar seg erte - som det også står skrevet om over. Og jammen beit du på denne gangen også :lol: Og nok en gang tar du ting helt ut av sin sammenheng og finner noen ting du kan vri over til din usakelige debatt om person i stedet for sak. heia! heia! :flag:

BavariaMorten - denne tråden viser akkurat hvorfor Bavaria diskusjoner blir som de blir. Så da har du vel svaret ditt kanskje?

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...