Fru Jacobsen Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Du får stille deg på Fagerstrand brygge med en six-pack i handa Morten, så svipper vi innom å picker deg opp på vei til Borgen hvis du blir båtløs Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bonus Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Pratet med Morten i morges, han har sixpack'en klar Fru J. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ribtjenester Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Takker for det, alle foreløpig har jeg båt så det fikser vi. Desuten må vi få satt igang flere kjeltringer i sving så Thomas får mer og gjøre, da får ikke han tid til og bruke skuta og jeg kan låne:-) Kan du ikke dele da Svenning, trudde vi var venner jeg He he ekke galt at båt er det eneste jeg bekymrer meg for, allt annet er jo i orden. Sixpacen jobber jeg med, men det er mange lag med fett som må av først Og i båten til Jacobsen er det vel bare brennevin det er plass til, for isbitmaskin har han jo.... eller...? Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bonus Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Kan du ikke dele da Svenning, trudde vi var venner jeg ... Tror ikke jeg bør svare på denne ... Fruen er også på BP av og til vet jeg ... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Ler:-) Det har ikke min Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Og i båten til Jacobsen er det vel bare brennevin det er plass til, for isbitmaskin har han jo.... eller...?Hilsen Morten Nei jeg har ikke det nei Så du bør stå på brygga med en six-pack OG en u-line isbitmaskin Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ribtjenester Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 (redigert) Så du bør stå på brygga med en six-pack OG en u-line isbitmaskin Ja kjære det skal jeg gjøre problem løst: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=326261 http://www.wilfa.no/katalog/product.php?pr...=302&page=1 http://www.temptech.no/produkt_liste?cat=15 Redigert 11.Mars.2010 av Bavaria.Morten (see edit history) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Takk for det.. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
benna Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 For min del driter jeg i hva folk mener om mitt båtvalg og sitt eget båtvalg. Dog ber jeg meg forbehold retten å ikke alltid bli fortalt av Bavaria eiere at de alltid mener at de har gjort verdens smarteste valg - for det driter jeg rett og slett. . Så fint for deg. Det er jo ikke hans feil at du ikke har råd til skikkelig båt og at du faktisk må prioritere penger i stedet for både å ha skikkelig båt og penger til overs til andre ting Her har vi Bitteliten i et nøtteskall. Han mener han er i posisjon til å "mene" og "ytre seg" og nedverdige andres valg, men han "forbeholder seg retten til" at han ikke blir plaget av mindrevergie båteiere som har valgt Bavaria og som er kjempefornøyd med det. Bavaria er selvfølgelig det smarteste valget for dem! Det er jo derfor de har kjøpt den. Og hvis du skal forbeholde deg retten til at Bavaria-eiere ikke skal plage deg, ja så må du slutte å spy ut så masse dritt, hver gang Bavaribåtene blir debattert! Hvis du ikke deltar i bavariadebattene, så kan du påberope deg "retten til" å ikke bli plaget av Bavariaeiere. Du sier jo også at en Bavaria ikke er en skikkelig båt! Så "påberoper du deg retten til"!! Noen halvfeite pappagutter har problemer med å se sine begrensinger. Har selv kritisert deg og dine båtvalg mange ganger, men det har kun vært etter at du har spydd ut din galle og nedverdigheter overfor andres valg. Tviler på at du trenger å henge opp skilt på fenderene dine for at du skal få vist din "fortreffelige" båt. Jeg er ikke imponert. Det er blodharry med etasjebåt med 80-talls look Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Hva?? nå ble JEG fornærma ihvertfall :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ribtjenester Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Gi hverandre en klem nå så ses vi på sjøen til sommeren, halvfeit og med sixpack Virker som det er mye frustrasjon over landligge her assa Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Bitteliten Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 (redigert) heia benna - heia. Jeg gidder ikke å irritere meg over deg - hverken nå eller i fremtiden. Finn deg en annen å leke med. Det jeg kommenterer er alle de Bavaria eierne som UOPPFORDRET må -bare må - fortelle meg at de har gjort verdens beste kjøp. Jeg forstår at det kan være vanskelig å forstå - og av en eller annen grunn er jeg ikke overrasket over at nettopp du så en liten mulighet til å skrive så vakkert som bare du kan. Klart vi skal ha det koselig Morten. Det har vi jo alltid. Klemmen sender jeg her til deg og bikkja di altså Fru Jacobsen - det er bare å innse - vi er harry pappagutter begge to som har både båt og bil kjøpt for pappas penger. Redigert 11.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 mest båt for pengene er ikke det det samme som kg/pris/fot, et regnestykke blir det:) Pappa gutt? Harry? jaja mange definisjoner det går ann og sette på personer.... Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Får inderlig håpe at de ikke bruker sota vinduer. Det er en stor sikkerhetsrisiko i dårlig sikt. Men Bavariaer brukes kanskje ikke i mørke, tåke eller regn? Hvordan er det med sota vinduer på pinnebåter? Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Fru Jacobsen - det er bare å innse - vi er harry pappagutter begge to som har både båt og bil kjøpt for pappas penger. Ja men så har vi det fint da Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
KOB Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 (redigert) Heldig jeg som kjøper båt for egne penger. Da er jeg jo ikke pappagutt, skjønner jeg, skjønt de kiloene som var borte delvis er tilbake.... Så får jeg leve med at hva jeg har råd til varierer over tid. Nå er det bedre enn det var. Tidligere har det vær bedre enn det har vært.... Og ikke har jeg veranda heller, så da er jeg vel ikke harry, eller Tør jeg si at jeg synes mange av Bavariaene er fine, selv om det ikke er mitt båtvalg? Vi sees til våren, når isen har sluppet taket. Du treffer meg helst i Kragerøskjærgården eller i Oslofjorden. Båten er hvit og båtplassen-vimpelen på plass Redigert 11.Mars.2010 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Bitteliten Svart 11.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2010 Tør jeg si at jeg synes mange av Bavariaene er fine, selv om det ikke er mitt båtvalg? jeg synes Bavaria opp til 32 er fine båter. Hadde hatt vanskelig å komme utenom dem i den størrelsen. En Nidelv 300 koster nå over 2 mill ny Hva koster en tilsvarende Bavaria 28? 1,4 kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
benna Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Ja, nå ser det ut til at Bitteliten er tilbake i et seriøst modus. Håper for fremtiden noen av dere andre også kan rettleie og korrigere han når han får sine tak. Syntes dere har vist alt for mye unfallenhet og latt han få stikke sine nåler som det har passet han uten å bli irettesatt. Det har stort sett vært meg som har måtte korrigere. Når det er sagt, så er det selvfølgelig lov å mene at en selv ikke syntes noe om en båt (f.eks Bavaria), xxx xåx xxx xåx xxxx xxx xx xxxxxx, xå xxxxxx xxx xx xxxxxxx å xxxxxx xxx Men det er forskjell på å si f.eks: "Bavaria motorbåtene er ikke etter min smak, fordi......." (selvfølgelig helt greit) Og: "Bavaria motorbåter er ikke en skikkelig båt" (Useriøst og tåpelig) Kommentar fra moderatorUakseptabel personkarakteristikk slettet. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 (redigert) Benna, du er rett og slett litt skjønn Du bekrefter så inderlig godt akkurat det jeg beskriver over. Det virker som om du ikke klarer å akseptere at jeg er uenig med deg uten at du kommer med kraftige personangrep. Ikke får du med det utgangspunktet for diskusjonen jeg og Morten hadde heller. Vi diskuterte hvorfor Bavaria diskusjoner blir dumme. Det forsøkte jeg å gi mitt syn på. Så slang Morten litt med leppa i forhold til naboen som hadde brukt dobbelt så mye på like stor båt - også slang jeg med leppa om "skikkelig båt" etterfulgt at som i min verden betyr at innlegget er ironi (det smileyet var bedre før da det ikke var animert) Agnet var da tydeligvis lagt ut for de som lett lar seg erte - som det også står skrevet om over. Og jammen beit du på denne gangen også Og nok en gang tar du ting helt ut av sin sammenheng og finner noen ting du kan vri over til din usakelige debatt om person i stedet for sak. heia! heia! BavariaMorten - denne tråden viser akkurat hvorfor Bavaria diskusjoner blir som de blir. Så da har du vel svaret ditt kanskje? Redigert 12.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Bitteliten , bare et lite spørsmål: Leveres kun NW båter med Volvo ? Synd å ødelegge en sånn fin båt med Volvo D motor. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 De har levert med yanmar også. Hadde de hatt det som option da vi bestilte hadde jeg vært veldig i tvil om hva jeg skulle velge. Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Hadde du egentlig det ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 (redigert) Siste året har jeg omtrent like mange motortimer med Yanmarer som VPer (ikke i samme båt da ). Så hadde nok det ja. Beklager at jeg må skuffe deg med at min oppfattelse ikke er i tråd med din oppfattelse av meg Redigert 12.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Nei, kanskje jeg har overvurdert din klokskap. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.