Jump to content

Ny Bavaria 38 Sport

mhemil

Recommended Posts

Tja - det kommer an på hvor mye du vil betale for det er min erfaring. jeg vet at Windy og Nidelv setter inn det du vil ha. NordWest gjør vel det samme om du insisterer og det passer inn i formene. Men ingen av de viser det vel i sine prislister :smiley:

Det rare med "D problemene" er at båtbyggerne sier de ikke erfarer at salget går ned. Så enten vet ikke markedet sitt beste eller så bryr de seg ikke. Det er jo en gylden sjangs for yanmar å ta markedsandeler hos båtbyggerne

Redigert av Bitteliten (see edit history)

bavaria 38 og 28 ble beskuet i dag. 28 faller fortsatt meget godt i smak - bortsett fra at jeg mener det er viktigere med mange sitteplasser i cockpit enn solseng på den begrensede plassen en 28 foter har. Innredning av bedre kvalitet enn før - dørkene knirker ikke. fargene er fine,løsingene er praktiske. Lakken på treverket er litt porete - antar det skyldes at de ikke pusser ned mellom hvert strøk

38'en var jeg ikke like imponert over. Falt ikke for cockpitløsningen med stor sjeselong på babord side. forstår tanken med at det gir stor plass under dekk. Reagerte også på et stort hull i ryggstøtten i sofaen - her kan et litet barn forsvinne ut på dollbordet om man er uheldig. Under dekk virket båten uferdig. Rart "bord" mellom sengene i akerkabinen, få skap i byssa og dårlige avslutninger på enkelte tredetaljer (feks åpen endeved på lister)

plastarbeidene har høyere kvalitet enn før, og jeg så ingen sikafleksfuger jeg reagerte på. lydisoleringen lot de oss ikke prøve

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...