Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 (redigert) sånn kan det gå vet du. Ikke alt som glitrer som er gull Kona mener nok at jeg er mer gråstein - selvom hun mener at til og med jeg har mine lyse øyeblikk - dog er de sjeldne - det har hun helt rett i Redigert 12.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Til poenget mitt... Er det mange motorbåter som tilbyr valg av motormerke ? Kan man velge hos Bavaria ? Etter den flaue Volvo fadesen, så ville jeg som båtprodusent gitt kunden valgmuligheter. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 (redigert) Tja - det kommer an på hvor mye du vil betale for det er min erfaring. jeg vet at Windy og Nidelv setter inn det du vil ha. NordWest gjør vel det samme om du insisterer og det passer inn i formene. Men ingen av de viser det vel i sine prislister Det rare med "D problemene" er at båtbyggerne sier de ikke erfarer at salget går ned. Så enten vet ikke markedet sitt beste eller så bryr de seg ikke. Det er jo en gylden sjangs for yanmar å ta markedsandeler hos båtbyggerne Redigert 12.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Hva er de med de svenskene ? Litt pussig at man ikke finner Ikea innredning i Orust-båtene.... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 noe må de gjøre for skille seg fra Bavaria (og til benna :wink: ) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 ..men likevel så synker de vel litt i pris med D-motor: http://www.nordwest.se/usedboats/pdf/nw42007036.pdf Dette må jo være superbillig ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 om du mener 6 mill sek for en båt ser superbillig er du heldig stilt Jeg vet ikke hva de svenske prisene er på båtene. Ikke vet jeg hva et normalt verditap er på båter heller - med eller uten D motor. Men i Sverige er de helt ukjent med injektorhavarier. Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Ukjent, fordi halve Sverige jobber på volvo fabrikken. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 de jobbet - ikke jobber. Sitér dette innlegget Link to post
benna Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 Benna, du er rett og slett litt skjønn :: ) Agnet var da tydeligvis lagt ut for de som lett lar seg erte - Hadde jeg vært skeiv, hadde jeg blitt smigret Agnet har nok du spist opp for lengst! (Håper jeg ikke sårer deg denne gangen1) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 (redigert) bavaria 38 og 28 ble beskuet i dag. 28 faller fortsatt meget godt i smak - bortsett fra at jeg mener det er viktigere med mange sitteplasser i cockpit enn solseng på den begrensede plassen en 28 foter har. Innredning av bedre kvalitet enn før - dørkene knirker ikke. fargene er fine,løsingene er praktiske. Lakken på treverket er litt porete - antar det skyldes at de ikke pusser ned mellom hvert strøk 38'en var jeg ikke like imponert over. Falt ikke for cockpitløsningen med stor sjeselong på babord side. forstår tanken med at det gir stor plass under dekk. Reagerte også på et stort hull i ryggstøtten i sofaen - her kan et litet barn forsvinne ut på dollbordet om man er uheldig. Under dekk virket båten uferdig. Rart "bord" mellom sengene i akerkabinen, få skap i byssa og dårlige avslutninger på enkelte tredetaljer (feks åpen endeved på lister) plastarbeidene har høyere kvalitet enn før, og jeg så ingen sikafleksfuger jeg reagerte på. lydisoleringen lot de oss ikke prøve Redigert 12.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.