REM Startet 15.November.2009 Link til dette innlegget Startet 15.November.2009 Jeg skal legge på ny fenderlist på bedeplattingen og er ikke istand til å finne leverandører av slike syrefaste fenderlister med gummi i midten. Noen forslag? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
ebonita Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 (redigert) Kolla om det inte kan vara Trend Marine, dom levererar mycket till Princess efter vad jag förstår. Och om det inte är dom så vet dom nog vart man skall vända sig. www.trendmarine.com Btw, jätteimponerad av Ditt badplattformsprojekt! Redigert 15.November.2009 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Korrekt som du fikk svar http://www.trendmarine.com/fendering.htm# De leverer alt av rustfritt og vinduer etc til princess og fairline Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
REM Svart 15.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Yepp, fant det. Takk skal dere ha begge to. Hilsen Rolf Erik (som gruer seg litt til prisen kommer) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fru Jacobsen Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Yepp, fant det. Takk skal dere ha begge to. Hilsen Rolf Erik (som gruer seg litt til prisen kommer) Puh.. disse Princess-jålene bader i penger Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
REM Svart 15.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Ja, ikke sannt. Forbanna uting det der at penga skal hope seg opp på kontoen. Nei, det gjelder å få brukt dem i tide. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lazyjack Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Jeg skal legge på ny fenderlist på bedeplattingen ..... Ja det er viktig å ha utstyret i orden når fredagsbønnen skal unnagjøres Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Jeg tror Weberg i Sarpsborg kan hjelpe deg Rolf Erik: http://www.weberg.no/?ItemID=1121 Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 Jeg sier bare hva skulle man gjort uten BP... Der fikk vi et norskt alternativ også Men mistenker at prisen er ganske noe annet enn i uk. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Salt Svart 15.November.2009 Link til dette innlegget Svart 15.November.2009 ....Men mistenker at prisen er ganske noe annet enn i uk. Fra UK kan du f eks få du sendt til poste restante i Strömstad eller Charlottenberg (om du bor i Oslo-området) og så henter du der når sporinga sier at det er kommet fram. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Kjetel Svart 1.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2009 Trekker frem denne igjen fikk du noen pris op fenderlisten? Er litt spent på om du vil dele den med oss? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 1.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2009 Flid ga meg en lovende adresse, (Weberg i Sarp.) men der var de pt. tomme for fenderlister. Ikke viste de når de skulle bestille opp for etterfylling av lageret heller. Tok kontakt med Princess delelageret i GB, og der kunne jeg få lister til GBP 100,-/stk + frakt for lengder på 6m. Sendte forespørsel igjen med spørsmål om jeg kunne lage pene radier med primitivt verktøy selv, eller om dette måtte gjøres i GB etter tegning. Venter på svar. Ble egentlig ikke skremt av prisen. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Kjetel Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 100£ for 6 meter var slett ikke en skremmende pris nei. Dette hørtes nesten for billig ut for syrefast list. Tror nok kanskje monteringsarbeidet kan være litt vanskelig med tanke på den lille radien som den skal bøyes rundt, men dette er noe jeg tror. Det jeg vet, er at båtene ser 10 år nyere ut med rustfrie lister. Tror nok dette vil bli lekkert på din nye badeplattform. Har din P35 rustfri fenderlist? Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Rem: Det finnes forskjellige varianter av den syrefaste lista du etterspør. Noen av produktene har en feil vinkel i det sporet som skal holde på den lille gummilista i midten. Dette resulterer i at man stadig må korrigere dette når den løsner. Jeg tror det finnes en lengde med en slik list som du vil ha hos et lite lokalt verksted her i Moss, men dette er ikke syrefast, men eloksert aluminium. Flid Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Jeg styrer helst unna elox da den tærer i kontakt med sjøvann. Velger da heller en i plast. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
ebonita Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Det kan stämma som Flid skriver. På min båt så sitter den tunna svarta gummilisten ganska dåligt inklämd, så man lär sig snabbt att man inte skall låta listen 'kana' mot stolpar eller kaj, för då spårar gummilisten ur. Inte svårt att rätta till, men man föredrar att undvika problemet... Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 3.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Fikk mail idag om at Princessforhandleren Norsk Båtsenter lagerfører slike lister. De tar NOK 315 pr. m inkl moms og inkl svart innlegg. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.