Jump to content

Erfaringer med Proflex-presenning fra Watski?


Framtia

Recommended Posts

Watski har en rimelig presenning som er laget av gjennomsiktig Polyeten som er armert med polyestergarn i et rutenett på ca 1x1cm. Vekten er 240g/m2, og maljeavstand er 50cm. I størrelsen 4x6meter koster den 450kr, mens en 450g/m2 fra OB. Wiik koster nesten 1300,-. ClasOhlson har en 400g/m2 til ca 798kr.

 

Jeg synes det hadde vært kjekt med en presenning som slipper lys gjennom og jeg ønsker en presenning som har glatt overflate. Jeg lurer derfor på om noen har erfaringer med Proflex-presenningen?.

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

Er dette en presenning med innstøpte plastmaljer og ikke disse idiotiske aluminiumsmaljene som ryker ved første belastning? I så tilfelle: fantastisk! Hadde en gang en Monark presenning med slike maljer, og ingen av dem sviktet i presenningens levetid.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...