Halco29fb Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Tror nok 10mmm X-finer vil holde i massevis om de støpes skikkelig fast og det ikke er for langt mellom de. Kommer innom skuta di i dag etter 12 engang. Har forresten vannfast X-finerplater på jobb, kan produsere litt "kapp" til formålet. Sitér dette innlegget Link to post
Knallfred Svart 20.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Hei Knallfred, ser du har flybridge? er den oppstøttet inne cabinen? Ja det har jeg! Men det er den ikke på noen Halcoer med "veranda"!?? Sitér dette innlegget Link to post
Knallfred Svart 20.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Halco29fb! Tar i mot med takk Sitér dette innlegget Link to post
Halco29fb Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Tyngden av annan etasje vil vel i hovedsak fordele seg ned til dollbordene og bakveggen. Flybridgen er ganske stiv på grunn av støpeformen. Spesielt på din med den støpte opphøyde sitteplassen på tvers. Er vel en kombinasjon av lekkasje i vinduer med frostspregning og tyngde som er synderen din. Ordner finer i slutten av neste uke, er så uheldig at jeg har friuke nå Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 Min har iallefall divinycell i både dolbord og tak... Sitér dette innlegget Link to post
Knallfred Svart 21.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 Det var godt å høre! ..Trodde det var brukt finer som avstandsmateriale over alt Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 21.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2010 Er det noe utvikling i denne saken? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.