Fjordland Startet 17.November.2009 Link til dette innlegget Startet 17.November.2009 Har en webasto vannvarmer som eg vil montere ibåten. Noen som noen erfaringer med vannbåren varme i båt? Litt usikker på kor mye varme eg kan ta ut av denne webastoen. Den er forøvrig bensin drevet.... Båten er en 21 fots Fjord daycruiser, så eg ser for meg en liten ovn fremme i cabin, og en eller flere bak. Hvor får eg evnt kjøpt utstyret eg trenger til dette? er forholdsvis stive priser på alt som har med bår og gjøre i Norge, så om noen har noen gode tips til utelandske butiker, så tar eg imot alle tips med takk:-) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Ida Mari (Jan) Svart 17.November.2009 Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 Leste en informativ tråd om det her på baatplassen her om dagen. Tror tittelen var noe som: "Vannbåren varme i båt". Prøv ett søk... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.