Hoover Startet 18.November.2009 Del på Facebook Startet 18.November.2009 (redigert) Trenger noen råd angående en skade på båten min. Fikk en skade på seilet mitt i sommer. Seilet var pakket/rullet inn på forstaget og i løpet av en natt med mye vind ga den øverste vrisjakkelen etter og vrei seg ut en runde, noe som førte til at vinden fikk tak i seilet og dro det ut i et stort smell og rev i stykker hele greia. trodde det var en grei forsikringsak men nei.. forsikringsselskapet mitt påstår at de ikke dekker skader på seil som alene skyldes vind. Det jeg lurer på nå er om dette er vanligpraksis hos andre selskaper og om det er verdt bryet med å klage, klage, klage Redigert 18.November.2009 av Hoover (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Herr Felle Svart 18.November.2009 Del på Facebook Svart 18.November.2009 Hei, først bør du vel finne frem vilkårene og lese dem skikkelig for å finne ut om det stemmer at du ikke er dekket. I mitt selskap Gjensidige er det ikke dekning for skade på seil alene som ikke er følge av en erstatningsmessig skade. Hva som er praksis hos de andre selskapene vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.