rover Svart 21.November.2009 Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 Hvilke "flip down" tv er å anbefale ? Trenger de mye plass ? Nei, "flipdown tv" bruker ikk stort mer plass enn en vanlig Pc "limt i taket". Og, ser slik ut:-)) Den som jeg har, har ikke forsterker eller høytaler. Den sender lyden trådløst til stereoanlegget, Så da blir det skikkelig godlyd. I motsetning til vanlige TV, som ofte har "tvilsom" lydkvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 21.November.2009 Link til dette innlegget Svart 21.November.2009 Her er en til: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...bc:36169%3br:pg Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
nimbuster Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 (redigert) Oj, det så ut som dette festet får tv'n enda mer "oppi" taket når den er felt opp. At den m.a.o. bygger 1-2 cm mindre ned enn Vogels 1325, og til en vesentlig lavere pris. Men, Tv'n kan ikke svinges ser det ut til, så da blir det et valg. Høyere pris for Vogels 1325 ....men det flere muligheter. Redigert 22.November.2009 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LykkelitenIV Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Tror den kan snues og vries. Holder ikke dette? Sitér dette innlegget HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
nimbuster Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Selvfølgelig, jeg så åpenbart ikke godt nok etter... Sitér dette innlegget Link to post
EIN Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Både Enox og Vogels festene tåler begge 5 kg. Begge disse er beregnet for montering under overskap i kjøkkenbenk. Hvordan vil de klare kreftene i en båt i hardt vær? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Malene Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Kan bare uttale meg om Vogels, men den har lås som holder den oppe når den ligger vannrett. Virker veldig solid, og mitt har også vært med i diverse drittvær uten å svikte. Tror festepunktet i taket eller under skapet vil være det svakeste punktet. Forutsatt at man holder seg til 15-19" plain LCD så holder festet . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.