Hoppkjærringa Svart 27.November.2009 Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Ja, det hadde vært koselig Hilsen hoppkjærringa til Stålmarken Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Norsk båtboerforening har sitt julebord samme kveld på Rorbua. Vi kan danse sammen omkring juletreet på Akerbrygge... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
VO`n Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Vi kan danse sammen omkring juletreet på Akerbrygge... Tar noen ansvar å sørger for dokumentasjon i form av bilder til oss andre her? Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 30.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Det skal vi nok få til Servicemannen! Om det er oss eller juletreet som går rundt,vites ikke.... Da er det,booket, bestilt, reservert, bord til 7 pers. på Druen kl 17.00 12/12 -09. Da foreslår jeg en litten ankerdram om bord hos Stålmarken kl.15.00 Så kan vi jo deretter bevege oss bort i baren på Druen. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Tar noen ansvar å sørger for dokumentasjon i form av bilder til oss andre her? Antagelig er det Contraband eller Havgapet som tar bildene og legger dem ut her etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Antagelig er det Contraband eller Havgapet som tar bildene og legger dem ut her etterpå. Apropos `Contraband` har det vært merkelig stille. Har han gått " i hi for vinteren ". Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 Siste innom på lørdag, siste innleg den 14. 11. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 30.November.2009 Link til dette innlegget Svart 30.November.2009 (redigert) Da foreslår jeg en litten ankerdram om bord hos Stålmarken kl.15.00 Håper han har en BP vimpel å hive opp. Redigert 30.November.2009 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 2.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Håper han har en BP vimpel å hive opp. BP vimpelen er altid oppe. Litt møkkete og slitt er den, men den henger der. Får bare håpe isen holder seg unna Frognerkilen så jeg kommer ut. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 2.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2009 Jeg passerte båten din for en time siden Stålmarken. Da var det lagt seg is i frognerkilen...... Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Da får vi håpe på mildvær.... Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 isen er ikke tjukk enda, Jeg måtte bryte meg gjennom første isen i går Ikke umulg at det kommer til å være mange fulle, gærne båtboere rundt på bryggene denne dagen. DA pleier det å være vorspiel i mange av båtene (vi begynner ofte allerede ved lunch-tider) før vi ramler inn på rorbua og spiser deilig mat Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 3.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2009 Da får vi håpe på mildvær.... Ha'kke du stålbåt à? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Båten tåler det, men ikke malinga, gidder ikke å begynne å sandblåse vannlinja til våren. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Håper dere er klare for julebord! Det begynner å nærme seg nå...... Fortsatt isfritt i Frognerkilen er det også Stålmarken. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Vi er klare, legger til på AB i tretiden i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Ehh... det er på Lørdag - er det ikke? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
sjøman Svart 10.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Fredag,Lørdag og Søndag...... Vi må jo ta i litt da. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Okay, den er grei Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Servicemannen Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Men dere veit at bråk er kun lovlig på julebordsaften i vores boligområde. Vi har en innbygger her med vanntett drill vis... Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
sjøman Svart 10.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 OBS,OBS.....Husk skikkelig stålbor da. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 12.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2009 Jeg kommer på druen, men rekker ikke ankerdrammen - søren og. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 12.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2009 Nå tenker jeg de har sjøben Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kaftein ØL Svart 13.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2009 Nå tenker jeg de har sjøben Absolutt! sjøbeina er på plass! Som vanlig og særdeles stabile til tross for kuldegrader og is på brygga Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 13.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2009 Hyggelig treff. Satt ved bordet i nesten 5 timer og skravlet om løst og fast - før vi forhalte til Rorbua. Fru Jakobsen var savnet - han trodde visst Druen lå i Kristiansand. Frister til gjentagelse neste år. Takk til initiativtager. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.