sjøman Svart 13.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2009 Da var BP julebordet vel gjennomført.Dette var kjempe hyggelig og frister til gjentakelse. Bortsett fra noen små tømmermenn i dag.... Hyggelig var det også på Rorbua med Oslo båtboerforening. Håper på større oppslutning neste år. Mvh.Sjøman Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 13.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2009 Kjempekoselig kveld/natt, gleder meg allerede til neste år. Måtte brøyte litt is på hjemvegen, men det gikk bra. Takk til Sjøman som dro dette igang. Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 13.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2009 Ja hvordan var CB? For han kom vel på julebordet? Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Tore B Svart 14.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2009 Ja hvordan var CB? For han kom vel på julebordet? Ja det kan du tro! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 14.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2009 Har fulgt med denne tråden med en smule skepsis for å si det mildt. Godt å se at dere tok det i egne hender og gikk for å møtes, vil tro at neste år stiller flere når man vet at folk kommer! Vi koste oss i Bergen også med 25-30 stykker, mer en fordobling fra første året. Stå på! Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 20.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Da begynner det og lakke og li mot jul....og julebord. Noen som har interesse for dette,eller kom gjerne med andre forslag???? Viser til hyggelig forespørsel ang. tilbudet vårt her på Oscarsborg. 23/10 har vi fullt hotell, men 30/10 har vi ledig. Vi starter julebordsesongen 19/11. Vi tilbyr 85 hotellrom og sengeplass for inntil 170 personer. Rommene er lyse og behagelige og mange har en fantastisk utsikt over den idylliske Oslofjorden, Som våre gjester vil dere også ha adgang til bl.a. de fascinerende hulegangene og den særs romantiske vindelbroen. Vårt innbydende spa byr på omlag 30 unike velværeopplevelser i en uforglemmelig atmosfære. Oscarsborg Festning er et gammelt forsvarsverk påbegynt i 1643 og hver krok av øya har en spennende historie. Stemningen her er fantastisk sommer som vinter. Vi har restaurantlokaler med fantastisk utsikt over fjorden og mye luft under taket for fantastiske sommerdager, samtidig som ingen ting slår den fantastiske stemningen en sen høst eller vinterkveld; med borgen i flombelysning fra utsiden og masse levende lys i dunkle og historiske omgivelser på innsiden. Se videovisning av våre lokaler på våre hjemmesider. www.oscarsborghotel.no Pris kr 1145 pr. person i dobbeltrom inkl. 3 retters middag i hovedforet, overnatting og frokost. Pris kr 2050 pr. person i dobbeltrom inkl. 3 retters middag i hovedfortet, overnatting, frokost, lunch og 50 min. spabehandling. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 20.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Det går selvfølgelig og finne andre datoer i November feks. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Båtfolk kommer vel i båt og bor ombord? Ikke på hotell? he-he Dette var nye og fine toner. Håper dette blir noe av. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sjøman Svart 20.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Det er selvfølgelig mulig og bo "hjemme" i egen båt,og bare delta på middagen/festen. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 20.September.2010 Link til dette innlegget Svart 20.September.2010 Bravo sjømann. Vi hadde det hyggelig i fjor - og blir det fler i år - så blir det helt toppers Jeg kommer hvis datoen tillater det. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 prøv og ta det litt tidlig, flere kan da har jeg inntrykk av:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
sjøman Svart 21.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Tenkte så tidlig som siste helg i Oktober.... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Kult da kommer vi:) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
sjøman Svart 21.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Så bra Morten! Håper vi blir litt flere da.... Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 (redigert) Ingen konflikt med HG sitt julebord så vidt jeg kan se. Vet ikke om jeg får med frua i år heller, men en blir jeg minst. Redigert 21.September.2010 av 2nd Trikker'n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 21.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Trikker`n du er velkommen alene også. Når har HG julebord da? Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Dato ikke endelig, men det blir november, ser det ut til. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 21.September.2010 Link til dette innlegget Svart 21.September.2010 Høres jo coolt ut detta da,spørs om Øko har fri den helgen dere velger da . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Ribtjenester Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Er det satt noe dato enda Sjømann Hilsen morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
sjøleik Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 november er bra! håper å treffe da de som ikke kom til Horten denne helg pga litt vind og bølger. men oscarsborg - igjen? ser ut som om alle foreninger skal samle seg her i høst/vinter. bra at jeg har tinnitus - da blir man glemsk, og kan ta omvisningene flere ganger med samme interesse ;-) Sitér dette innlegget Sjøleik 70 år - blogg <script type="text/javascript" src="http://download.skype.com/share/skypebuttons/js/skypeCheck.js"></script>http://mystatus.skype.com/smallclassic/Sjøleik Link to post
sjøman Svart 26.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Oscarsborg er bare et forslag,kom gjerne med alternativer. Det viktigste er jo at vi møtes før julekaoset kommer og tar oss. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 26.September.2010 Link til dette innlegget Svart 26.September.2010 Hva med første helgen i november? Da er nok Ella på land så da blir det med Capelli og hotell på oss. Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
sjøman Svart 29.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 Løfter denne tråden litt jeg... Første helg i November er foreslått.noen fler som kan tenke seg og være med eller.... Sitér dette innlegget Link to post
sjøleik Svart 29.September.2010 Link til dette innlegget Svart 29.September.2010 jeg er med! Sitér dette innlegget Sjøleik 70 år - blogg <script type="text/javascript" src="http://download.skype.com/share/skypebuttons/js/skypeCheck.js"></script>http://mystatus.skype.com/smallclassic/Sjøleik Link to post
Astor Svart 30.September.2010 Link til dette innlegget Svart 30.September.2010 Jeg også hvis det blir på Borgen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.