Kiekhaefer Svart 2.April.2012 Link til dette innlegget Svart 2.April.2012 (redigert) Det er ikke sikkert at HPDI motoren krever "spesialolje" ,for Yamaha hpdi har ikke leanburn modus som Optimax og E-Tec har (mager forbrenning under 2000 rpm.) Hvis Yamaha kun krever at oljen skal være TCW3 godkjent kan muligens Biltema sin olje være ok. Redigert 2.April.2012 av Verado (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tampeservice Svart 2.April.2012 Link til dette innlegget Svart 2.April.2012 Har brukt Biltema TCW3 outboardolje i lang tid uten noe som helst problem. En kamerat av meg også. Det samme med motorolje for bil (ca 4-500000 km totalt) Så lenge oljen har spec innenfor motorfabrikantens krav er jeg ikke i tvil. Jeg er skeptisk til mye av det Biltema og for den saks skyld Clas O., Jula osv selger men olje og smøreprodukter fra Biltema er toppers! Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.April.2012 Link til dette innlegget Svart 3.April.2012 Har brukt olje fra Biltema på flere biler og en rekke båtmotorer (to-taktere) og det eneste problemet jeg har hatt med det er at jeg har nevnt det her og sågar påstått at det har fungert greit, hvilket det har gjort! Nå lager vel hverken Biltema eller Yamha motorolje så for alt hva jeg vet så er det samme innhold, men forskjellig merking på flasken og ikke minst forskjell på pris? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
chrisrik Svart 3.April.2012 Link til dette innlegget Svart 3.April.2012 (redigert) Da har hvertfall jeg funnet ut hvor jeg skal kjøpe olja mi, tusen takk for hjelpa. God påske allemann Redigert 3.April.2012 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.