jupan Startet 22.November.2009 Link til dette innlegget Startet 22.November.2009 Vet noen om hvor man kan få kjøpt en seilbåtkrybbe i nærheten av Haugesund? JRO Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 (redigert) Må vel bli Maritim i Bergen eller Stavanger? Ellers har eg ei, følger med 33 fots båt med ny motor. Redigert 22.November.2009 av JGH (see edit history) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bergen Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Trålbøteriet klarer vel å levere en slik vel? Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 22.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 Trålbøteriet var en god ide. Får ringe de i morgen. Fått IM fra meg JGH? JRO Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 22.November.2009 Link til dette innlegget Svart 22.November.2009 opptil fleire Imer fra deg JRO, har eg ikkje svart på alt? Unntatt pris da, som du skal få neste veke. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.