Lanber Startet 22.November.2009 Link til dette innlegget Startet 22.November.2009 Hvor ble det av trimaraan? Synes å huske han skulle en eller annen eksotisk plass å kjøpe bruktbåt å seile jorda rundt? Noen hørt eller sett til han? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Kommentar fra moderatorUnødvendig, flåsete, kommentar slettet Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt. Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 23.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Jeg startet en tråd her om dagen som ser ut til å ha blitt borte. For et lite år siden var det en veldig aktiv kar her på forumet som het "trimaraan". Han skulle visst å kjøpe bruktbåt i utlandet, er det noen her som vet noe mer om prosjekt(ene) hans? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 tråden har blitt flyttet hit, av en eller annen grunn Sitér dette innlegget Link to post
Hillmar Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Du skal ikke se bortifra at denne også forsvinner hvis du ikke lager en bedre overskrift... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Usikker på hvorfor den ble flyttet, har iallfall lagt den tilbake her nå og slått sammen med tråden der den etterspørres. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Seilte vel utfor verdens ende..? Slik som Lano II, Regina_Nei_ takk, Sabeltann, Jostein, Slagskipet og mange andre savnede medlemmer også har gjort... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
OT-flyktning Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Det slettete innlegg kunne med litt misforståelse bli oppfattet som flåsete, hvis jeg husker rett. Men jeg tror ikke det var slik ment. (VAr ikke jeg som modererte her.) Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 23.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Var ikke flåsete ment. Ville bare vite om noen her satt med informasjon. Han var rimelig aktiv her i fjor høst og jeg lurte på om noen her hadde kontakt med han fremdeles og hvordan det gikk. Har personlig kontakt med flere her fra baatplassen utenom, så nettverket fungerer. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Enda en misforståelse, det er innlegget til Ask trikola tenker på og det var meg som modererte det. Jeg oppfattet det som unødvendig og flåsete, tok jeg feil skal jeg være den første til å beklage. (Var på det tidspunkt ikke orientert om 'merittlisten' til trimaraan, men jeg skjønner jo nå at dette er en spes. sak...) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Er her enda jeg Seilaren ? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Hei Eg trur ikkje eg har fått "moderert" korkje innlegg eller overskrifter her på forumet før. Eg ønskar ikkje å støta nokon her på forumet. Eg har såleis ikkje problem med at Ingar hjelpar meg med å unngå det, om eg skulle uttrykka meg uheldig. Ingar og dei andre moderatorane gjer ein god (og ulønna) jobb med å halda forumet så bra og sakleg som det er. Det fortener dei all ære for. Så får me andre heller leva med at dei av og til slettar eit innlegg "for myjke". Me har jo òg klageadgang. Om eg hugsar rett så skapte "Trimaraan" stort engasjemet hjå somme andre medlemmar. Somme saknar kanskje det. Det ville vore artig å veta om han kasta loss eller ikkje. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Det var kombinasjonen av det du postet og min manglende kunnskap om forhistorien som førte til moderasjonen. Etter å ha sjekket diverse tråder er det min oppfatning at det ikke er usannsynlig at det dreide seg om trolling.... Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 (redigert) Kva er"trolling"? Ask Redigert 24.November.2009 av Ask (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Troll Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Mouche Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Kva er"trolling"? Mens for noen av oss andre så betyr det dorging! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ingar Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Noen norske linker: Kunsten å "tie ihjel" TROLL........ ;o) Trolling Wikipedia:Hva er et troll? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Mens for noen av oss andre så betyr det dorging! Hmm... jeg ville nesten tro at du var en av de som også ville kjenne hva det vil si å dorge på internet... Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Mouche Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Javel? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Seilaren Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Er her enda jeg Seilaren ? Oi... Jøss... Sorry... Synes å huske du mønstret av en gang i tiden.. men sikkert feil... Uansett bra du er her... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.