Keiko123 Startet 22.November.2009 Link til dette innlegget Startet 22.November.2009 Er det noen som som har prøvd å bestille artikler fra denne butikken: http://www.thaiteakmarine.com/ Lurer på å bestille noen mindre ting som man ikke får her hjemme. Er bare noen mindre hjørne buer med 20mm notespor. Prisen er jo ikke så ille. Men det kan jo bli litt frakt da. Legger ved koblingen til katalogen http://www.thaiteakmarine.com/cgi-bin/download.pl Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Midt på bildet på hjemmesiden deres ser jeg en sammenklappbar koppholder. Kjøpte to slike i Norge i fjor. Det var bare dritt. Hengslene falt av med en gang. Tror ellers at disse teakdelene for en stor del er de samme som føres i mange norske båtbutikker, så du kan sikker sjekke kvaliteten der. Det kan jo hende jeg bare var uheldig med koppholderen. Dette er selvfølgelig ikke første klasses båtteak, men det trenger en jo heller ikke til slike detaljer. Sannsynligvis er det tynningstak fra plantasjer. Billig og bra nok til "innvortes bruk". Og så vil det gi bedre samvittighet til noen. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Keiko123 Svart 21.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Hei venner ;-) Prøver å løfte denne igjen.... Sitér dette innlegget Link to post
Keiko123 Svart 22.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2010 jepp var ikke mye respons her. Bestilte noe småtteri som jeg ikke finner her hjemme. Ble ikke så dyr frakt. 30 $ i frakt med fly så det er jo en grei pris. Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 22.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2010 Hadde vært interresant å høre hvor mye teak plank koster derfra! Teak kan man aldri få nok av! Sitér dette innlegget . Link to post
NilsPils Svart 22.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2010 Mener at det er eksportforbud på teak i Thailand, med unntak av teakprodukter. Prisen innenlands er omtrent som for furu i Norge. Her bygger vi inngangsportal av lovlig teak, kjøpt hos trelasathandleren i Chiangmai. Det hender at jeg tar med en del kapp til Norge når jeg har plass i bagasjen. Kjekt å ha. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.