Teza Startet 24.November.2009 Link til dette innlegget Startet 24.November.2009 Har ikke engang fått båten hjem før jeg tenker på oppussing. Har lyst på teakdørk i båten, men da jeg har en hund med solide klør er jeg redd for at den investeringen kan gi en kortvarig glede. Er det mulig å smøre epoxy eller noe annet over treverket for å få det mer motstandsdyktig mot hundeklør? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Tror nok ikke teakdørk og hund er en god kombinasjon. Soesielt ikke hvis du er litt nøye, og ikke ønsker unødvendige riper...for ikke å snakke om rengjøring. Jeg har negativ erfaring med dette, da min datter har en labrador og gjerne vil være med på tur. Kan jo ikke si nei, og vil heller ikke si nei...Men, masse arbeid med støvsuging og vask i etterkant hører med. Så får det heller blir noen riper...kan ikke hindre det. Nå lager ikke hunden riper dersom den får gå i fre og ro, men ved lek og annet kan det bli skader på teaken. Sitér dette innlegget Link to post
Teza Svart 24.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Hva bør dørken lages av, den som er i båten i dag er moden for utskiftning da den er lite pen å se på. Er det andre alternativer som ser bra ut ettersom teak kan bli et dårlig valg. Så for meg at teak gulv var lett å hode rent med tanke på hund? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Du kan legge belegg som ligner skipsgulv tåler hunder og mye annet. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Explorer Svart 24.November.2009 Link til dette innlegget Svart 24.November.2009 Hva med dette? http://www.tek-dek.co.uk/ Sitér dette innlegget Link to post
Teza Svart 25.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 http://www.tek-dek.co.uk/ Virker interesant, ved første blikk virket det overpriset men skal lese mer om dette produktet! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.