Jump to content

Pris på Rana 630 sjark?

StianI

Recommended Posts

Hei

Var på utkikk etter en lignende båt i høst.

Da fant jeg en Hansvik 18fot -88mod med påhengsmotor(60hk ca 90mod) til kr 160.000,- i anonssen. Og en Hansvik 20fot -97mod med innebordsmotor til kr: 195.00,-

Fulgte anonsene og 18fotingen ble solgt, mens anonnsen med 20fot ble satt inaktiv(antagelig ikke solgt).

Jeg kjøpte en Delta Boats 20fot -2000mod med påhengsmotor(90hk -04mod) med anonsert pris kr: 140.000,- Prisen ble nærmere 100.000,- :yesnod:

De båtene jeg ringte/mailet på gikk nesten alle ned i snitt kr 20.000,- en hadde gått ned kr 60.000 før jeg rakk å ringe. :rolleyes:

Det varierer også om det er med båthenger og årsmodeller på motorene, samt annet utstyr.

Ett råd: ta mange bilder. Også av evnt skader/feil. Det var viktig for meg da de fleste båtene var laaangt borte. Noen ville ikke sende / legge ut flere bilder og de ga jeg fa.. i! De har som regel noe å skjule :crazy: .

Utfra dette tror jeg rett pris er kr 150.000,- pluss/minus. Det er store prisforskjeller så, lykke til! :flag:

Tidligere langtidseide båter: Spissbåt 13fot m 3,5hk. Rana 13 m 18hk. GH 14 m 30hk. Møring snekke 21 m Volvo Penta. Delta 20 m 90hk. + deleier i 14plastbåt m 9,9hk.

Det synes jeg også hørtes veldig billig ut. Jeg mener at hvis den er teknisk i orden ville hatt 100 - 150000 mer.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...