ukjent Svart 25.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 ja, de går jo kanskje ann. finst da noko internett side som går ann å gå inn og sjå på? Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Er det ingen forumets folkevogn entusiaster som har et fortryllende V.A.G produkt å anbefale Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Executive Svart 25.November.2009 Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 Har du sjekket denne tråden? Litt tips ang. B20 her https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=61543 Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
ukjent Svart 25.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2009 tusen takk! her var de mykje bra å lese! trur eg har fått vite de eg trenger å få vite! denne sida er rett og fantastisk! gleder meg til å sjå korelis da står til i motor. må jo først få den heim, så får me sjå! tusen takk alle saman!:) Sitér dette innlegget Link to post
ukjent Svart 27.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 kan nokon fortelle meg kvifor ein blir råda til å skifte kamaksling når ein mariniserer ein b20 motor? har lest litt på forskjelige innlegg her. og forstår ikkje. har d med ventil opning, tenning, pumpe? går de ann å bruke vanlig kam fra bil? håper på svar!! på forhand takk!:) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.November.2009 Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Det går helt greit å bruke bilkammen, men du vil ikke få ut like mange hk! Båtmotoren er godt trimmet i forhold til en standard bilmotor. En vanlig B20 i bil har vel rundt 80hk, i båt 115-130hk alt etter utgave. Dette oppnås ved hjelp av kvassere kam, større ventiler og større forgassere. Mange av de samme delene ble også benyttet i bil, i såkalte Sport utgaver. Men disse motorene er skjeldne å finne hos bilopphuggere, derfor er det like greit å flytte over den kammen og toppen du har. Eventuelt kjøpe en uoriginal trimkam (er det K-kam mon tro? ikke sikker...). Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ukjent Svart 27.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 åja, då går da ann å forstå. då var eg kanskje ikkje så langt vekke. høyrast veldig bra ut! utelsen i hk er eg ikkje så ute etter, grunna skog type. vil truleg ikkje få noko fart uansett. halvplaner. eller kva trur dykker? bensinforbruket er meir viktig. Sitér dette innlegget Link to post
ukjent Svart 27.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 takk for savr, og all god hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.