WhiteShark226 Startet 27.November.2009 Del på Facebook Startet 27.November.2009 Hei,skal pusse opp muslingen min og trenger noen "RÅD OG TIPS".Tar imot alt av erfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 du må få ut noen bilder, så folk kan se hva det er snakk om. gjerne litt mer info om hva som skal gjøres. lykke til:). Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
WhiteShark226 Svart 27.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2009 i know.men jeg får det ikke til? Hvordan gjør man det? Takk Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 Larsen123. Det lurer jeg også på! (Ikke si det til noen). Sitér dette innlegget Link to post
TellusTellus Svart 27.November.2009 Del på Facebook Svart 27.November.2009 Legge ut bilder: 1. Gå inn på bilder i det nest øverste (lyseblå) fanebladet. 2. Trykk på bla gjennom. 3. Finn bildet ditt og trykk på last opp. Husk at bildet må være i rett størrelse, altså ikke for stort. Er bildet for stort gjør følgende. 1. åpne microsoft paint 2. Velg Fil, så åpne og finn frem bildet ditt. 3. Trykk så Ctrl+W, og trykk inn verdien 20 i både vannrett og loddrett. 4. Lagre bilde og last opp på baatplassen. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.