Nautofil Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Denne er vel til innsattsfilter Lingner på den jeg har til persjonbilen.... Sitér dette innlegget "Noen ganger må en kommunisere på mottakers premisser.... evnen til å oppfatte!" Link to post
hifo Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 de er til begge typer... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Targa 23.1 Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Biltemas universalverktøy til kr 70: Det er den typen mekanikeren min fikk låne da han fikk løs filteret Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 Når de andre tengene ikke virker så prøver du en slik: Her skrur du til i nødvendig kraft. Dette setter seg ordentlig - der reimer og kjeder sklir. Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 28.November.2009 Link til dette innlegget Svart 28.November.2009 navn og hvor kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.November.2009 Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 (redigert) Den er kjøpt på Bilextra. Veldig fornøyd med den. Har anskaffet en ekstra i tilfelle jeg skulle klare å rote bort den første. edit: finnes vel i denne linken Redigert 29.November.2009 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
heim Svart 29.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2009 Og da er filteret av. Verktøyet til Nautofil gjorde jobben. Igjen takk for hjelpen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.