Jump to content

montere stereo askeladden 605 explorer

trulssyv

Recommended Posts

Kjenner ikke til 605, men 645 beetle har ihvertfall ferdig opplegg med kabler til høytaler og støm til spiller montert i båten. Her er det lagt opp til å ha spilleren på barbord side av cocpiten, rett forran pasasjerstolen, høytalerne litt lenger bak på hver side. Mulig 605 har tilsvarende opplegg. Ta en telefon til Askeladden, de kan nok fortelle dette samt sende deg målsatte bilder om hvor du skal ta hull.

• 2 måneder senere...

Noen som veit.. har ikke funnet ut av dette ennå.. ikke lenge til den skal ut av dvalen og hjem i hagen og begynnes på.. stereo, gps og mere skal inn...

Andre som har erfaring med askeladden 605 så tar jeg imot alt av råd. kjøpte nå i vinter og har kun hat den i 2 dager hjemme før jeg lagra den vekk..

Hvor er sommeren ;) :cheers::sailing:

Det er ikke noe som er klart i båten. Jeg monterte min i fjor vinter. Trangt som rakkern. Strøm er det jo inne i konsollen, så den henter du der. Høytalerledningen til babord side la jeg bak pyntetrekket som er festet rundt hele baugen inne i kabinen. NB: Hvis du monterer høytaler i underkant av fjernkontrollen til motoren: Pass på at det er en kabelgate bak der som du ikke må skade med stikksaga. :yesnod:

MVH 20 Fot

Takk for rådet. Da skal jeg være veldig forsiktig om jeg bestemmer meg for og sette høytaleren under fjernkontrollen. Har ikke helt bestemt meg og jeg skal montere de forran eller bak. Hva som er enklest og gir best lyd. Er vel enkleste og montere under sofaen bak. Blir lange trekk av ledninger ..

Har du noen andre råd om selve båten ros og ris, hint som er verdt og vite om den. kjenner jo ikke båten da jeg hadde den 2 dager i hagen før jeg kjørte den på innelagring.. Kan si jeg gleder meg til og hente den nå ja.. ;)

Redigert av trulssyv (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...