barx Startet 19.Juli.2004 Del på Facebook Startet 19.Juli.2004 ba.no: Cruiste til skogs ka treffe han neste gang... snekka vår? barx Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 19.Juli.2004 Del på Facebook Svart 19.Juli.2004 Hårreisende! Noen har tydeligvis mer penger enn vett. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Juli.2004 Del på Facebook Svart 19.Juli.2004 Dette er jo ikke noe nytt fenomen. Det var en tilsvarende hendelse på Jeløya for ca 1 år siden -men den havnet ikke i avisene. På vei hjem fra Son kro en sen natt - ops -jeg sovet visst....Båten sto helt tørt på høyvann - men nesten uten skader. Noen ganer er hellet større enn forstanden Sitér dette innlegget Link to post
Hardball Svart 19.Juli.2004 Del på Facebook Svart 19.Juli.2004 Muligens får man kjøpt en billig princess. :diving Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 19.Juli.2004 Del på Facebook Svart 19.Juli.2004 Muligens får man kjøpt en billig princess. :diving mnei, gidder ikke...har hatt Princess, det var ikke noe særlig :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 En sånn ulykke var det på Langeskjær utenfor Nøtterøy for noen år siden også. Dro ned og så på vraket i forbindelse med mulig kjøp. Det ble med tanken det etter å ha hørt at det var 2. episoden med samme båt og eier. Det eneste som ikke var skadet var vindusviskerene-fytti grisen å den så ut! Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 En som ikke skadet noen, bare skremte opp folk ved å la båten drive mens han tok seg blund. Fra FB Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 Den båten kom fra fiske festivalen kor eg var i helga.. Var faktisk på fest med sønnen av eigaren, en oppblåst guttunge. Den båten lå på Sæbøvik på Halsnøy i Sundhordaland.. I et annet innleg (Obligatorisk båtlapp) ser dere hva eg sa eng fyll og tull denne helgen.. NÅr det ikke hjelper at en Prinsess V46 dundrer på land hva hjelper det da med sertifikat. Fylla har skylla.. Forslag: Gjør som flere plasser i USA.. Forby alkohol i båt. Så lenge båten ikke er oppankret eller ligger til kai burde det vert ulovlig med alkohol ombord.. Litt drøyt kanskje men det ser ut til at mangen båtførere trenger barnevakt.. Eller?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Birchwood 320 Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 Vil bare si det slik: EG ønsker ikke en slik løsning.. Nyter gjerne en øl og to på fjorden. Men begynner å bli litt redd for neste gang en slik stor båt kommer susende so er det gjerne DEG eller MEG den treffer... Alle er enige om at ting må forarndre seg. Og vist eg hørtes ut som Høybråten så... FY og fy.. Likte ikke å bli samenlikna med ham.. Litt lett provosering må vi da tåle eller hva?? Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Sydvesten Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 Vel båten står jo i allefall godt der den står nå i allefall Jeg antar at dette kommer til å svi litt på pungen til eieren også, skal vel godt gjøres at forsikringen dekker dette.... Vet ikke hvordan skroget er, men motorene og inventaret forøvrig har jo ikke vært undervann i allefall, så det nok ok.... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Poseidon Svart 20.Juli.2004 Del på Facebook Svart 20.Juli.2004 ..... kanskje til og med en styrepils der den ligger nå. Eller kanskje han gikk på land som en pil-spiss, for å ta seg en pils-piss? Husk orddeling kan være farlige greier..... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.